“Een aanrader ! ”
Beoordeling van Harvey • Kitchen & Bar

Harvey • Kitchen & Bar
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Harvey • Kitchen & Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 162 van 472 Restaurants in Maastricht
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top service & eten ! Hier komen we zeker weer terug . Veel keuze op de kaart ! Leuke sfeer zowel buiten als binnen !

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant en eten staat waar de Suits acteur Harvey Specter voor staat: Winnen. Winnen voor de klant en de ervaring. Want het is een waar genoegen hier te eten.

De nieuwe eigenaren Michael en Mattias hebben de broodnodige aanpassingen gemaakt die de vorige eigenaren niet wisten te brengen.

Het is een gezellig en vriendelijk restaurant waar je met plezier aan terug denkt. Het zeer vriendelijk persoonlijk personeel, welke vaak aan de tafel vraagt of alles naar wens is, zorgt voor een gewenste ervaring.

Het eten, de carpaccio en zalm, waren een genot om te eten. Ik zal, zeer snel, terug komen om het toekomstige bier-menu uit te gaan proberen, want; bier hebben ze!!!

Ik adviseer jullie dit restaurant, want het is een genot om hier in alle rust te genieten.
Veel plezier!

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De nieuwe kaart van Harvey is een echte aanrader. Heerlijk eten met gevarieerde gerechten voor ieder wat wils. De bediening is zeer professioneel en vriendelijk.
Wij komen zeker nog vaker terug!

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super avond gehad en heerlijk gegeten, de menukaart is vernieuwend en verrassend! Vooraf een California Tower, aanrader en als hoofdgerecht een quinoa salade en met spiesjes gegeten! Ook het dessert was smullen, chocolate cake. Zelf voor mij als zwanger was volop keuze dus zeker een aanrader! Mijn drankje was een super virgin cocktail gemaakt door Mathias

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Harvey heeft nieuwe eigenaren. Dit is duidelijk merkbaar. Oudere recensies mogen eigenlijk niet meer meewegen. Een zeer verrassende menukaart met een gevarieerd aanbod. Eerlijke producten voor een prima prijs. Vriendelijk personeel, goede wijnen en het eten was boven verwachting. Het plaatje klopte. We gaan zeker terug!

Reizigers die Harvey • Kitchen & Bar bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In Harvey • Kitchen & Bar geweest? Deel je ervaringen!