“100% AANRADER! Heerlijk eten”
Beoordeling van La Bodega

La Bodega
Geclassificeerd als nr. 36 van 471 Restaurants in Maastricht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via trip advisor gevonden: La Bodega. Na een dagje Maastricht hier om 17:00 neergestreken om te gaan eten. Wijnazijn vroeg gegaan omdat er volgens de recensies niet gereserveerd kan worden, dus ook niet gedaan.

Wij waren “op tijd” en hadden een leuk plekje aan een hoge tafel bij het raam. Daarna liep het al snel storm.

Wij hebben het volledige tapas menu gekozen voor 2 personen. Tapas zoals het hoort. Divers, vers en smaken die goed bij elkaar passen.

Een ontspannen sfeer waarbij je heerlijk tot rust komt van een dag slenteren in de stad.

ECHT EEN AANRADER!

28 mei 2018 beoordeeld

Leuk restaurant in een feeststraatje in Maastricht.
Heel vriendelijke bediening en leuke sfeer. Mijn vriendin heeft een allergie voor olijfolie, wat niet simpel is voor zo een keuken. Maar daar werd rekening mee gehouden, als waren er geen echte alternatieven. Er werden eerder dingen weggelaten, dat is jammer.
Het eten is lekker, maar is iets vettiger als andere tapasrestauranten vlakbij.

Maar dat wordt ruim gecompenseerd door de goede dranken, de sfeer binnen en de fijne bediening.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heel druk toen we binnenkwamen, dus we moeten even wachten op een tafeltje. Dit was prima, we konden aan de bar zitten. Toen we een tafeltje kregen, werd er gezegd dat we zo een ander tafeltje konden krijgen want het was nogal luidruchtig daar. Gelukkig kregen we een ander tafeltje want het was inderdaad heel luidruchtig. Eten was lekker en bediening kwam nog vaak even langs de tafel.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig tapa bar en een groot assortiment aan tapas en niet duur.vriendelijke bediening .Hierkomen we nog eens terug

6 mei 2018 beoordeeld

Tapas zoals tapas hoort te zijn wat mij betreft. Vaak krijg je een Nederlandse versie van tapas maar dit komt allemaal heel authentiek over. Bovendien fijn personeel en lekkere wijn erbij. Het enige minpuntje is wat mij betreft dat je bij sommige tafeltjes een beetje weggestopt kan zitten maar daarmee heb je soms dan een beetje pech.

Reizigers die La Bodega bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In La Bodega geweest? Deel je ervaringen!