“Geweldige zaak in Maastricht”
Beoordeling van CINQ

CINQ
Reserveren met
CINQ is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 131 van 472 Restaurants in Maastricht
30 mei 2018 beoordeeld

Gisterenavond heerlijk gegeten. We bestelden vooraf allebei de Caesar salade, als hoofd de lamsfilet en kabeljauwhaasje. Complimenten aan de chef! Verder mooie inrichting en vriendelijk personeel. Top!

CINQmaastricht, Manager van CINQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste,
Hartelijk bedankt dat je de tijd heeft genomen om je review achter te laten, dat waarderen wij enorm. Fijn dat jullie zo tevreden waren over jullie beleving bij CINQ. Kom binnenkort nog eens langs om andere heerlijke gerechten van onze kaart te proeven!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingerichte zaak met een slechte akoestiek. Je moet rekenen op €75 per persoon voor 3 gangen. Je zit aan kleine tafels en je eet met kleine papieren servetten. Samengevat de prijs is niet in balans. De bediening is aardig maar slordig 3 keer vragen om een fles water en bij het bestellen van een fles wijn vroeg de ober of we het aan een andere ober willen vragen. De foei gras was perfect, maar het hoofdgerecht was verpest door een bearnaisesaus met veel te veel azijn. Oneetbaar en je verwacht dat de kok dat proeft. Kortom het kan veel beter en met deze prijzen verwacht je perfectie.

CINQmaastricht, Manager van CINQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Beste Bert,
Bedankt voor je feedback! Heel vervelend dat dit je ervaring was. We doen ons best om ervoor te zorgen dat ieder het naar zijn/haar zin heeft. We gaan dit dan ook direct bespreken binnen het team.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Complimenten voor de kok en de bediening. Zowel voor als hoofdgerecht heerlijk. Ambiance perfect en het plaatje is compleet door de ontzettend goede service van de bediening. Vriendelijk, kundig en onopvallend op de juiste momenten aanwezig. Top!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange wandeling lekker op het terras aan de Maas geland.
Goede bediening, fijne plek en gratis kraanwater. Top

Beste Gerbenwel,
Dankjewel voor het plaatsen van je beoordeling, top!
Tot de volgende keer,

11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras met zicht op de Maas en lekker in de zon! Super vriendelijke en snelle bediening. We bestelden garnaalkroketten, burrata met tomaatjes en vissoep met rouille; alles zeer lekker! Aanrader in Maastricht aan het water!

Hoi Carine,
Wat fijn om te lezen dat jullie van het uitzicht en de gerechten genoten hebben. Dat is het belangrijkste voor ons!
Tot snel,
Groeten CINQ

Reizigers die CINQ bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In CINQ geweest? Deel je ervaringen!