“Mooi even zitten bij het fort met uitzicht”
Beoordeling van MonteNova

MonteNova
Geclassificeerd als nr. 292 van 514 Restaurants in Maastricht
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker zitten biertje fijn terras vriendelijke bediening. Genieten op één van de hogere punten van Maastricht

Datum van bezoek: september 2019

2 september 2019 beoordeeld

Na ons (absoluut aan te raden!) bezoek aan de mergelgrotten en het fort, hebben we hier geluncht. Het restaurant is niet zo goed zichtbaar, wat verstopt naast het fort, maar is wel een aanrader! We genoten van een best ruim aanbod op kaart, prima bediening en vooral echt lekker eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
31 augustus 2019 beoordeeld

Ja, ik weet ‘t, een besloten feest. Toch wil ik het delen. Warme, hartelijke en oprechte welkomst door gastvrouw/heer. Snelle, correcte bediening (voldoende gemotiveerd personeel). Met een glimlach! Een glimlach kost niets. Ruimte voor live muziek, buiten warmtekachels, ruimte, ruimte, ruimte. En dan het uitzicht op de stad Maastricht. En ‘s avonds gratis parkeren. Geen minpunten.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vol enthousiasme begonnen we aan de baan, maar al snel was de stemming veranderd. De baan was slecht onderhouden, sommige holes waren onhaalbaar en er waren vervelende kinderen aanwezig. Kortom met een kort loontje moet je hier niet heen gaan, want je ontploft als een bom. 1 ster.

Datum van bezoek: mei 2019
12 november 2018 beoordeeld

Gisteren hebben we heerlijk gegeten bij Monte Nova:
Naast de "gewone" kaart was er spaakhammetje en biefstuk. Beiden hebben we geprobeerd. Super!
Daarnaast een goed glas wijn, en dat alles voor een heel schappelijke prijs.

Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die MonteNova bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In MonteNova geweest? Deel je ervaringen!