“Ambachtelijk ijs”
Beoordeling van DARQ Maastricht

DARQ Maastricht
Geclassificeerd als nr. 4 van 16 Koffie en thee in Maastricht
Beschrijving: DarQ is the ultimate Chocolate and Coffee experience by chocolatier Ralph Hagen - a swanky looking bar with high quality products, service and tastings. We offer a variety of chocolate gifts in great looking packages as well as Illy coffee, luxurious pastry and homemade ice-cream. We aim to sell you the best quality chocolate available - always with sustainability in mind !
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ambachtelijk ijs gegeten. Stracciatella en chocolade is goddelijk!!!

Vriendelijke bediening.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende zaak. Prima koffie lekker gebak wat een lekkere bonbons.kortom superb. We waren er met vrienden lieten ons verrassen door de enthousiaste eigenaar. Hij nam ons mee in de wereld van chocolade en koffie. We hebben genoten.

19 maart 2018 beoordeeld

Inmiddels een vast ritueel geworden bij een bezoek aan Maastricht, een ontbijtje bij DARQ. De dag hier beginnen met een warm croissantje en een op maat gemaakte cappuccino, gevolgd door een ouderwets lekker wentelteefje, een absolute aanrader!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben toen wij in Maastricht waren twee keer heerlijk ontbeten bij DARQ. Wij werden hier erg vriendelijk ontvangen en hebben genoten van een heerlijk kopje koffie met een paar overheerlijke chocolaatjes van chocolatier Ralph Hagen.
Ook waren we erg blij met de wentelteefjes.
Het personeel is erg vriendelijk, openhartig!

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf gezien dat deze zaak wel wat te bieden had. Eenmaal aangekomen niet de gastvrijheid welke je verwacht. Het ging niet allemaal van harte en je zag ook dat de twee medewerkers niet erg op elkaar ingespeeld waren.

Reizigers die DARQ Maastricht bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In DARQ Maastricht geweest? Deel je ervaringen!