“Lekker, speciaal en kwaliteit!”
Beoordeling van DARQ Maastricht

DARQ Maastricht
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Koffie en thee in Maastricht
Beschrijving: DarQ is the ultimate Chocolate and Coffee experience by chocolatier Ralph Hagen - a swanky looking bar with high quality products, service and tastings. We offer a variety of chocolate gifts in great looking packages as well as Illy coffee, luxurious pastry and homemade ice-cream. We aim to sell you the best quality chocolate available - always with sustainability in mind !
24 november 2016 beoordeeld

Ik ben bij Darq terecht gekomen door de proeverij. Dit was zó gezellig en zó lekker dat ze er een vaste klant bij hebben! Het is misschien niet direct het meest makkelijk te vinden (net langs de Maas, kort bij het Mosae Forum) maar is zeker de moeite waard om even op te zoeken. De uitbater Jorrit is supervriendelijk en heel laagdrempelig, hij beantwoordt met plezier al je vragen. Ook het verhaal achter de producten zoals de chocolade is eerlijk, met oog voor de beste producten en dat proef je echt! Je kan hier terecht voor een ontbijtje of een kopje koffie met iets lekkers erbij, het hoeft echt niet duur te zijn. Als je jezelf even een ontspanmomentje gunt als je in de stad bent, dan raad ik Darq zeker aan!

15 november 2016 beoordeeld

Dit is een plek waar je best even binnengaat. De inrichting is zeer mooi en de bediening heel vriendelijk. De chocolade is echt lekker met verrassende smaken.

13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige plek om even neer te strijken en je alles over chocolade en vanille te laten vertellen. Ook zeer goede koffie

12 oktober 2016 beoordeeld

Onlangs een sublieme ervaring gehad bij Darq! We liepen eigenlijk binnen voor een espresso, maar bleven hangen vanwege de heerlijke chocolade en de verhalen erachter. De dag erna terug gegaan om te lunchen en ook dit was te gek. Op een pittoreske locatie midden in de stad, is het hier relaxt zitten met originele smaken om je heen. Wij komen zeker terug (alleen al voor de chocolademelk...)

Datum van bezoek: september 2016
6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer je in Maastricht bent, is een bezoek brengen aan Darq een 'must do'! Tussen de bourgondische winkelstraten vind je deze heerlijke plek waar je kunt genieten van een verrukkelijk ontbijt (de lekkerste wentelteefjes!) en van een goede échte kop koffie. Het interieur is modern en sfeervol en het personeel is erg vriendelijk en vlot. Ik heb in mijn leven nog nooit zo'n overheerlijke chocolade geproefd waar de eigenaar je met plezier alles over verteld. Ook de verrassende ijssmaken zijn verrukkelijk! Kortom, Darq is een dikke vette aanrader!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die DARQ Maastricht bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In DARQ Maastricht geweest? Deel je ervaringen!