The Escape Hunt Experience Maastricht - 6 Escape rooms
Vandaag geopend: 14:00 - 20:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Escape Hunt met een grote groep

Voor een studiereis met ongeveer 80 studenten wilden wij een escape room aan het programma ... meer lezen

Beoordeeld op 13 februari 2020
Evy A
Alle rooms met plezier gespeeld

Ik heb alle rooms van deze aanbieder gespeeld. Het zijn stuk voor stuk mooie, uitdagende kamers ... meer lezen

Beoordeeld op 13 januari 2020
Floor90
Maastricht, Nederland
Lees alle 43 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Maastricht
vanaf US$ 32,88
Meer info
vanaf US$ 249,07
Meer info
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik vindt bij binnenkomst de lobby erg mooi, alsof je al direct in het spel zit. Je stapt een hele andere tijd in! Het personeel is erg vriendelijk, open en flexibel. Je hoeft niet direct te beginnen met het spel maar je drinkt eerst rustig een koffie of thee, gratis ook nog! Wij speelde Cannibal cove, erg spannend en goed bedacht! De volgende keer zullen wij gaan voor een moeilijker verhaal, wij komen zeker terug om alle spellen een keer te hebben gespeeld! Chapeau!

Datum van activiteit: mei 2018
Lex N, Eigenaar van The Escape Hunt Experience Maastricht - 6 Escape rooms, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2018

Dankewel voor de mooie review Winnie! Jullie hebben goed gespeeld, leuk dat jullie waren. Hopelijk tot snel weer.

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend escape hunt Maastricht bezocht, wat een top service en dan nog niet gesproken over het personeel! Bij binnenkomst een warm ontvangst met een gratis koffie of thee. Ook na afloop van het spel vangt het personeel je weer op en kletste wij nog even na,ik vond het zo gezellig dat wij besloten hebben volgende week alweer een spel bij hen te komen spelen! Toppers, blijf zo bezig, van de 3 escape rooms die wij hebben bezocht is dit zeker de nummer 1 van Maastricht!

Datum van activiteit: mei 2018

Heel leuk dat jullie er waren Romy! Dankjewel voor de mooie review. We kletsen graag met jullie verder volgende week. Tot dan!

Beoordeeld op 3 april 2018 via mobiele applicatie

Hele mooie locatie met een goed verhaal! We werden netjes ontvangen en kregen een lekkere warme drank na afloop. We hadden met 4en gekozen voor “Shipwrecked on cannibal cove”. De escaperoom zat erg goed in elkaar. Het fijne vonden we dat je zelf d.m.v. een intercom systeem kon bepalen of en welke hint je wilde hebben.
Absolute aanrader!

Datum van activiteit: april 2018
Lex N, Owner van The Escape Hunt Experience Maastricht - 6 Escape rooms, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Dankjewel voor je mooie review, leuk dat jullie er waren!

Beoordeeld op 17 september 2017

Heel leuk om te doen. Goed verzorgd en goede uitleg. Lastig om onder tijdsdruk de raadsels en puzzels op te lossen. Helemaal als in de kamer ernaast andere familieleden proberen om het sneller op te lossen. Gaan we vaker doen.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Met onze teams Front Office en Reservations van Kasteel Vaalsbroek hebben we een super leuke ervaring genoten in deze sfeervolle escape room! Geweldige gastheer, leuke uitleg en vol enthousiasme de puzzels proberen op te lossen.
Felicitaties aan Front Office, zij waren al iets verder :)
Niet gelukt te ontsnappen, maar reden te meer snel nog eens terug te gaan.
Puike locatie @hartjeMaastricht perfect te combineren met etentje met vrienden, collega's en familie.
Dank voor de leuke avond!

Datum van activiteit: mei 2017