“Super service & erg vriendelijk”

The Escape Hunt Experience Maastricht - 6 Escape rooms
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Recreatie en spellen in Maastricht
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: The Escape Hunt Experience is onvoorspelbaar, uitdagend, educatief en vooral super spannend! Reis 150 jaar terug in de tijd en ontrafel mysteries in een van onze 6 kamers. In elke kamer kunnen 2-5 personen spelen. We zijn gevestigd aan de Boschstraat in Maastricht.
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Kluisjes / opslag, Parkeergelegenheid kinderwagens, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend escape hunt Maastricht bezocht, wat een top service en dan nog niet gesproken over het personeel! Bij binnenkomst een warm ontvangst met een gratis koffie of thee. Ook na afloop van het spel vangt het personeel je weer op en kletste wij nog even na,ik vond het zo gezellig dat wij besloten hebben volgende week alweer een spel bij hen te komen spelen! Toppers, blijf zo bezig, van de 3 escape rooms die wij hebben bezocht is dit zeker de nummer 1 van Maastricht!

Lex N, Eigenaar van The Escape Hunt Experience Maastricht - 6 Escape rooms, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Heel leuk dat jullie er waren Romy! Dankjewel voor de mooie review. We kletsen graag met jullie verder volgende week. Tot dan!

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele mooie locatie met een goed verhaal! We werden netjes ontvangen en kregen een lekkere warme drank na afloop. We hadden met 4en gekozen voor “Shipwrecked on cannibal cove”. De escaperoom zat erg goed in elkaar. Het fijne vonden we dat je zelf d.m.v. een intercom systeem kon bepalen of en welke hint je wilde hebben.
Absolute aanrader!

Lex N, Owner van The Escape Hunt Experience Maastricht - 6 Escape rooms, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Dankjewel voor je mooie review, leuk dat jullie er waren!

17 september 2017 beoordeeld

Heel leuk om te doen. Goed verzorgd en goede uitleg. Lastig om onder tijdsdruk de raadsels en puzzels op te lossen. Helemaal als in de kamer ernaast andere familieleden proberen om het sneller op te lossen. Gaan we vaker doen.

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze teams Front Office en Reservations van Kasteel Vaalsbroek hebben we een super leuke ervaring genoten in deze sfeervolle escape room! Geweldige gastheer, leuke uitleg en vol enthousiasme de puzzels proberen op te lossen.
Felicitaties aan Front Office, zij waren al iets verder :)
Niet gelukt te ontsnappen, maar reden te meer snel nog eens terug te gaan.
Puike locatie @hartjeMaastricht perfect te combineren met etentje met vrienden, collega's en familie.
Dank voor de leuke avond!

Bekijk meer beoordelingen
4 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met een groepje vriendinnen de kamer Missing Maiden gedaan. We hebben hard ons best gedaan en veel lol gehad, maar zijn er helaas niet uitgekomen. We komen zeker nog eens terug om er dan wél uit te komen! na de escape krijg je nog een kopje koffie of thee en daarna hebben we lekker op de terrasjes op de markt gezeten. Zeker een aanrader!

Reizigers die The Escape Hunt Experience Maastricht - 6 Escape rooms bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In The Escape Hunt Experience Maastricht - 6 Escape rooms geweest? Deel je ervaringen!