Demyverdonck
Hamont-Achel, België

Nachtje in the Dutch

Beoordeling van The Dutch
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Ik vond het een prachtige hotel. Sfeervolle fijne kamers en heel vriendelijke service. Het geweldige bad was zeker een pluspunt! Geweldige nacht!
Datum van verblijf: mei 2024
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van The Dutch
1.6 km van The Dutch
Gratis parkeren
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 5 mei 2024

Locatie was goed, prijs kwaliteit kan veel beter, ruim €160,00 voor 1 nacht in een vrij simpele kamer. Wel handig zelf inchecken.

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 22 april 2024

Geprijst als een zakenhotel, maar voelt als een studentenhotel. Alles is aanwezig, maar voelt rommelig en goedkoop aan.

Datum van verblijf: april 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 maart 2024

Alleen de locatie is mooi. Geen wasbak in gescheiden toilet (dat bedoeld is voor kleuters. Toilet zit nagenoeg op de grond). Ontbijt is zeer karig: 1 crossaint, geen boter, geen jam, geen beleg. Bij yoghurt niet eens een lepel. Geen bestek. Degene die concept self service heeft bedacht heeft geen verstand van hospitality branche. Zonde van het geld en gastbeleving nul. Je moet alles zelf doen. Slaat nergens op.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 11 januari 2024

Ideale locatie voor uitstapjes na het centrum. Tevens vlakbij het station, waardoor vele mogelijkheden. Zelfstandige check-in en check-out werkte vlot. Wij vonden de bedden zeer fijn en de kamer was ruim. Nadeel dat we een kamer hadden waar er geen raam open kon.

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 10 december 2023

Heerlijk self-service hotel! Check-in was middels een praktisch systeem en ging heel snel. De ligging van hotel is in het gezellige Wijck (ook dichtbij het station) en je bent zo in het ‘oude’ centrum van Maastricht. De kamers zijn ruim en schoon (wij hadden een medium kamer). We waren met het gezin en iedereen was echt superenthousiast over het hotel! Vermoed dat dit hotel wel vaker geboekt gaat worden.

Datum van verblijf: december 2023