Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 250
TravelocityUS$ 250
PricelineUS$ 250
Beoordeeld op 25 juni 2021

2de keer dat ik hier heb geslapen. Zou het iedereen aanraden. Niks wat mij niet is bevallen. Personeel wat er loopt is super vriendelijk, kamers worden goed schoongemaakt. Toen wij weggingen mochten wij onze koffers laten staan en nog in de lounge blijven om te wachten. Top locatie!

Beoordeeld op 13 juni 2021

We hadden veel meer verwacht van dit hotel. De prijs was aan de dure kant en daarvoor hadden we meer luxe verwacht. De kamer is wel nieuw en schoon, maar er mist ook wel het een en ander. De badkamer is heel erg standaard. Niet alles is goed afgewerkt. Het ontbijt bestond uit een onrijpe peer, jus en yoghurt met muesli (de beloofde 'pastry' ontbrak. De locatie is wel heel leuk en de wijk is gezellig. Er zijn veel terrasjes waar je wel lekker kan ontbijten. Het hotel is prima voor 50 euro per nacht, maar is geen 100 euro per nacht waard.

Datum van verblijf: juni 2021
Team Beaumont, General Manager van The Dutch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2021

Beste Bertine,

Jammer om te lezen dat jullie een mindere ervaring hebben gehad. We besteden juist heel erg veel aandacht aan de details en het is dan ook extra zuur dat we het hier volgens jullie juist laten liggen. Het ontbijt had natuurlijk gewoon op orde moeten zijn, onze excuses hiervoor. We hebben dit is uitvoerig besproken en opgepakt met de teams.

Ondanks alles hopen we dat jullie een fijne tijd hebben gehad in Maastricht.

Met gastvrije groeten,

Team The Dutch

Beoordeeld op 13 juni 2021

Leuk eigentijds hotel met mooie voorzieningen zoals zelf check in en hangout. Schone ruime kamers, alleen badkamer was een beetje gedateerd. Top locatie in Wyck. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Beoordeeld op 3 juni 2021

Uniek concept in het mooie Maastricht. Leuke aankleding en mooie ruime kamers. Aan alles is gedacht en het zelf inchecken werkt erg prettig. Als je op zoek bent naar een uniek hotel met goede service dan ben je aan het goede adres. Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 21 mei 2021

Locatie heel goed. Kamer aan straatkant heel gehorig. Bedden niet heel goed. Prijs kwaliteit verhouding minder dan een paar jaar geleden. Concept is leuk, maar toe aan een update. Parkeren is duur. Ontbijt alleen voor granola lovers

Datum van verblijf: mei 2021

Beste jfeens,

Jammer om te lezen dat jullie een mindere ervaring hebben gehad in vergelijk met de vorige keer. Wat betreft de parking zijn er meerdere opties. Op slechts 5 minuten lopen van het hotel liggen bijvoorbeeld 2 parkeergarages waar je voor 14 euro, 24 uur kunt parkeren. Voor het ontbijt bieden we een breakfast bag aan als een goede start van de dag maar middels onze digitale infomap hebben we meerdere tips in de directe omgeving van het hotel waar je uitgebreid kunt ontbijten. Ik vrees dat wij zelf nog lang niet klaar zijn met dit concept :) maar je opmerkingen worden serieus genomen en uiteraard blijven we verbeteren en optimaliseren.

Heel graag tot een volgende keer!

Met gastvrije groeten,

Team The Dutch