Gratis annuleren tot 12-03-21
Trip.comUS$ 122
TravelocityUS$ 123
Beoordeeld op 23 september 2020 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel!
Perfecte ligging, vriendelijk personeel en allemaal leuke extra’s!
De kamers zijn ruim en praktisch ingericht, goede bedden, de gevulde kleine smeg koelkast is een leuke bijkomstigheid.
De koffie, het water en fruit en de honestybar zijn heel goed geregeld!
Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Datum van verblijf: september 2020
Team Beaumont, General Manager van The Dutch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2020

Hartelijk dank voor uw mooie review!
We kijken er naar uit u gauw weer te mogen verwelkomen in The Dutch!

Beoordeeld op 14 september 2020 via mobiele applicatie

We hebben een prima verblijf gehad in dit hotel. De ligging is perfect. Wijck is een leuke wijk met veel winkeltjes en leuke restaurantjes. Je bent ook zo in het centrum.
We hadden een parkeerplek gereserveerd bij het hotel en die kon ook verlengd worden. Dat was erg fijn en handig.

Het concept is grappig en heel zelfstandig. Inchecken en service ligt bij het andere hotel. De breakfastbag viel ons wat tegen. Het was een beetje simpel en werd vroeg en hard aan de deur gehangen.

Onze kamer ( Met discobol en bad) was erg leuk en ruim. Het bed sliep prima. Het was eens wat anders als anders.

Datum van verblijf: september 2020
Team Beaumont, General Manager van The Dutch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2020

Beste Marjo,

Hartelijk dank voor uw mooie uitgebreide feedback.
Super leuk om te lezen dat u zo heeft genoten.

Wij kijken er naar uit u gauw weer eens te mogen verwelkomen in The Dutch!

Beoordeeld op 22 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het concept is erg goed bedacht. Het hotel straalt uit wat ze uit willen stralen. Het ziet er allemaal heel hip uit en de gezamenlijke ruimtes zijn dan ook tot in de puntjes uitgewerkt. Ook is er de mogelijkheid om gratis koffie en thee te pakken.
De kamer vonden we wat tegenvallen (medium room). Je merkt dat hier waarschijnlijk een ander hotel in heeft gezeten, wellicht een keten?
Wij hadden een aanbieding en voor die prijs was het prima. Als we de volle mep hadden betaald dan had ik wel teleurgesteld geweest. De ontbijttas vonden wij erg tegenvallen. 8,50 p.p voor warme yoghurt met granola, een hard broodje met alleen jam, een appel en jus d’orange. Wellicht is het leuker als er wat keuze is in het ontbijt die je bijvoorbeeld de avond van te voren door kan geven.

De locatie daarintegen is echt top. De wijk Wijck is een hele leuke wijk met veel leuke winkeltjes en restaurants.

Al met al vond ik de prijs kwaliteitsverhouding prima voor wat wij hebben betaald. Voor de volle prijs zou ik het niet aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2020
Team The Dutch, General Manager van The Dutch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2020

Hartelijk dank voor de feedback.
Wat jammer dat de kamer u is tegengevallen.
De ontbijttas is bedoeld als kleine start van de dag, voor een uitgebreid ontbijt verwijzen wij onze gasten graag naar de omliggende brasseries.

Beoordeeld op 21 augustus 2020

Leuk hotel in het centrum van Maastricht. Het zit op de hoek van een hele leuke wijk wat uitkomt op de brug richting het centrum.

Wij hadden de medium room voor twee nachten. Keurige mensen bij de receptie die alles uitleggen en met je meelopen richting de kamer. Het contact is heel persoonlijk en dat maak je helaas niet overal meer mee!

Het interieur is echt 2020! Hip en met hele leuke twists. Gratis koffie en thee faciliteiten, ijs, fruit en water in de lobby. Dit is top geregeld! Ook de koffie is van goede kwaliteit en niet van dat slootwater wat je elders gratis kunt pakken. Dit vind ik top!

De kamer die wij hadden was heel schoon, had een goed bed en flatscreen. Badkamer was wat klein maar voor ons prima. De minibar was gevuld met gratis bier, Coca Cola en Chaudfontaine. Zelfs popcorn in de kamer aanwezig en dat gratis! Dat doen ze goed en zorgt ervoor dat je nog een keer terugkomt. Het zit in de kleine dingen! (Wij hadden rechtstreeks via het hotel geboekt).

De kussens mogen wel iets harder, die waren wat aan de zachte kant. Ook de airco op de kamer deed het niet heel goed en leek maar één stand te hebben, dit zijn wat kleine dingen die mij negatief opvielen.

Verder zijn wij heel tevreden en komen wij graag nog eens terug in dit hotel.

Als je wat meer ruimte nodig hebt dan zou ik kiezen voor de large room. Met twee personen is de medium room prima.

Datum van verblijf: augustus 2020

Wat een mooie review! Heel fijn te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Wij kijken er naar uit u gauw weer te mogen verwelkomen in The Dutch!

tot snel, Team The Dutch

Beoordeeld op 18 augustus 2020

De kamers zijn leuk en kleurrijk ingericht. De lobby is een leuke plek om even te zitten, fotoboeken door te kijken en koffie of een waterijsje te nemen. We moesten inchecken bij het zusterhotel Beaumont. Wat ik een beetje jammer vond, is dat je daardoor via de achterzijde het hotel in moet gaan, en dat de mooie ingang en lobby aan de voorkant daardoor niet gebruikt werd.
Wij hadden zelf een kamer die met de lift bereikbaar was, maar onze dochters zaten op de bovenste zolderkamer. Die moesten wel erg veel trappen lopen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Team The Dutch, General Manager van The Dutch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2020

Hartelijk dank voor uw feedback! Super te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad.
In verband met enkele wijzigingen hebben wij tijdelijk een speciale ingang gecreëerd aan de achterzijde van The Dutch. Dit zal vanaf oktober veranderen. Het kan zijn dat u verschillende kamer types heeft gereserveerd, onze Small en Attic rooms zijn inderdaad gelegen aan de zijde waar geen lift mogelijkheid is.Onze Medium kamers zijn bijna allemaal met de lift bereikbaar.
Wij kijken er uit u gauw weer te mogen verwelkomen!