“lekker”
Beoordeling van Toko Patja

Toko Patja
Geclassificeerd als nr. 31 van 126 Restaurants in Heerlen
1 week geleden beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening en lekker eten, speciaal de rendang. Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer langs.

Datum van bezoek: januari 2019

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van bekende, gaan eten.
Veel verbeterpunten, nasi te hard, bami flauw van smaak, sajor lodeh te waterig, saté te droog, maar goed, elke indo heeft altijd kritiek.
Pepesan prima van smaak, rendang ook.
Bali kip en kip tamarinde prima.
Aardig personeel, gaan zeker een keer terug.

Datum van bezoek: december 2018
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere originele Indische keuken met een ruime keuze aan gerechten (grote maaltijd). De uitbreiding maakt het restaurant nog veel gezelliger omdat je niet meer in het loop pad van de afhalers zit een veel rustiger kan eten. De gerechten smaken nog steeds erg goed zoals het hoort.

Datum van bezoek: december 2018
2 oktober 2018 beoordeeld

Je kunt zelf kiezen uit de vitrine ,er is van alles. Wij komen met regelmaat hier eten, keuze uit een kleine portie of grote portie en alles is lekker en beetje pittig , Vriendelijk personeel .

Datum van bezoek: september 2018
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veeeeel te laat bij Toko Patje terecht gekomen
Via vrienden naar deze Toko gegaan, en zeker niet teleurgesteld.
Het eten is echt heerlijk, met meer dan voldoende keus.
Een echte aanwinst voor Heerlen.
Wat mij betreft zeker een bezoek meer dan waard

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Toko Patja bekeken, bekeken ook

In Toko Patja geweest? Deel je ervaringen!