“Goed gekruid eten”
Beoordeling van Toko Patja

Toko Patja
Geclassificeerd als nr. 34 van 124 Restaurants in Heerlen
5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag de eerste keer Toko Patja bezocht. Onverwacht hier beland, na advies van iemand die hier eten af kwam halen.
Mijn vriend had een grote maaltijd, ikzelf een kleine maaltijd. Ik vond het eten goed gekruid, niet te flauw en erg smaakvol! Een verrassing!
Prijs-kwaliteit prima. En het personeel erg vriendelijk. Ik ga zeker vaker terug komen.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier goed gegeten maar het was niet special, ruime keuze. Het eten is al voorbereid dus alleen opwarmen. De prijzen zijn eerlijk. De bediening is snel en vriendelijk. Alleen geen bier uit de tap.

2 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke maaltijd gehaald bij Toko Patja. Een kleine en een grote maaltijd. Thuis in de magnetron opgewarmd. Je wordt snel geholpen/nauwelijks wachttijd. Een echte Indische betaalbare maaltijd. Top.

6 november 2017 beoordeeld

Toko met nu meer zit en eet plaatsen. Keuze uit groot of klein keuze menu. Alles heel lekker. En zeker ruim voldoende!

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk en sfeervol restaurant met een goede keuken. De gerechten worden vers gemaakt
Keuze is voldoende

Reizigers die Toko Patja bekeken, bekeken ook

In Toko Patja geweest? Deel je ervaringen!