“Lekker Italiaans ”
Beoordeling van Il Castello

Il Castello
Geclassificeerd als nr. 3 van 4 Dessert in Heerlen
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Beschrijving: Benvenuti a Il Castello! Welkom bij hèt Italliaanse restaurant van Heerlen!
12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ervaring. De carpaccio was lekker en vers. Flink wat kaas ook. De pasta vongole was lekker maar wel een beetje flauw van smaak. De gegrilde visschotel van mede tafelaars was lekker maar wel zoutig.

Datum van bezoek: februari 2019

1 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaste prik! Heerlijk uiteten, geweldig en bovenal kundig en zeer vriendelijk personeel... absoluut een aanrader.!

25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten en de bediening was ook goed en heel attent en oplettend.
Het was een leuke en gezellige avond

24 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Minnen (-) en plussen (+)

Minpunten
- Als hoofdgerecht een Entrecote met gorgonzola saus genomen met pasta erbij.
De Entrecote was eigenlijk een teleurstelling, het was voornamelijk een klein/dun stukje vlees en voor het bedrag wat je hiervoor betaald waren de verwachtingen anders.
- Als dessert liefhebber en dan voornamelijk ijs, mag je toch verwachten dat je bij een Italiaans restaurant de lekkerste gelato krijgt. Ik had een dame blanche genomen, echter het ijs was niet romig genoeg en zelfs wat ijzig.

+ Als voorgerecht had ik een Bruschetta Speciale met mozzarella. Heerlijk voorgerechtje, echt een aanrader
+ mijn vrouw had een rode wijn besteld, deze geproefd en was heerlijk. Weet even niet zo te vertellen welke het was.
+ de bediening was aardig en gemotiveerd en ondanks het ontzettend druk was hebben wij niet lang op drankjes of eten moeten wachten.

Conclusie:
Zeker een restaurant om eens naartoe te gaan. Wel moet ik eerlijk zijn, er waren toch ook wat verbeter puntjes.

1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met 5 collega's gaan eten op vrijdagavond. Het was helemaal vol. We bestelden een voorgerecht, hoofd en nagerecht. Een half uur na het voorgerecht kwam iemand vertellen dat er iets mis was gegaan met de bestelling en dat ze nu pas het hoofdgerecht gingen bereiden. Al met al zat er een uur tussen beide gerechten. Drank werd niet regelmatig bijgevuld. Vaak lege glazen. Bij het doen van een nieuwe bestelling reageerde de ober zeer onbeleefd met: Zeg maar!
Het eten was verder wel goed. Maar de bediening heeft weinig fatsoen. Ondanks het lange wachten werd er niks ten compensatie aangeboden.

Datum van bezoek: oktober 2018

In Il Castello geweest? Deel je ervaringen!