“Uitstekend verzorgd en smaakvol”
Beoordeling van Kasteel Terworm Restaurant

Kasteel Terworm Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 136 Restaurants in Heerlen
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Voor fijnproevers & Levensgenieters Laat u veroveren door de gastronomische creaties van onze keukenbrigade onder leiding van Meesterchef Andy Brauers, terwijl onze gastvrouw u voorziet van verrassend wijnadvies. De beste Limburgse streekproducten sieren onze wisselende seizoenskaart. Van asperges en lam in het voorjaar tot wild zwijn, patrijs, paddestoelen en truffels in het najaar. Het stijlvolle restaurant beschikt over vijf aparte salons.
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed keuken met bijzondere gerechten. Toelichting is soms wat lastig te volgen vanwege de onbekendheid met de ingrediënten maar goed verzorgd en smaakvol.

Datum van bezoek: juni 2019

30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Buitengewoon moie ligging waar het genieten van alle smakelijke gerechten die worden geserveerd door uiterst attent en kundig personeel. Hier ga je met een fijn gevoel weer weg en kom je zeker weer terug. Chapeau.

16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder lekker gegeten. Het zijn kleine kunstwerkjes met liefde gemaakt. Gied van smaak. Een genot om daar te dineren

Datum van bezoek: maart 2019
30 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten na een huwelijksaanzoek in de torenkamer. Private dining, aan niets ontbrak het ons. Wijn arrangement een absolute aanrader

24 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen vier van de zes gangen. Heerlijke en fijn opgemaakte gerechten. De bavette is een must. Wat mals. Het dessert was super. Tonijn als eerste gang is een compliment waard voor de chef-kok Vincent van Vierzen. Heb je iets te vieren zoals wij onze 40e trouwdag dan zit je hier prima! Proficiat!

Reizigers die Kasteel Terworm Restaurant bekeken, bekeken ook

In Kasteel Terworm Restaurant geweest? Deel je ervaringen!