“Eerste keer in Bracke”

Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

8 December voor het eerst bij Bracke geweest.
Werd voorgesteld om rond half 6 en 6 te reserveren ivm de drukte.
Daar hadden ze volkomen gelijk in, vele mensen die niet gereserveerd hadden en vroegen als er plaats was, kwamen niet aanbod tot een tafel.

Van te voren had ik de Noodlesoep.
Een lekker groente bouillon gevulde noodle soep met bief.
Alleen voor mijn gevoel mocht er wat meer gedaan worden met de spice, en dat hij meer gevuld mocht worden met o.a. noodles etc.

Daarna had ik de Pasta met Scampi’s.
Heel erg lekker, alleen veel te veel saus waardoor de spaghetti aan het zwemmen was in de saus.

Klantvriendelijk waren ze zeker, goede sfeer, nu zeker met kerst.

Alleen het duurde 30/45 minuten voordat wij het hoofdgerecht kregen.

Maar verder was het allemaal top.

Datum van bezoek: december 2018

26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even denken, waar gaan we eten op black friday na shoppen in Maastricht.
Al lang niet geweest, niet in Heerlen en dan ook niet in deze brasserie.
Standaard goed, leuke kaart, vriendelijk personeel, mooie gerechten en snel op tafel. De lat wordt minder hoog gelegd dan jaren geleden, maar nog altijd prima!

Datum van bezoek: november 2018
16 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond wezen eten bij Bracke. Had gereserveerd maar was niet nodig. Voorheen was het altijd druk maar kennelijk kiezen mensen voor iets anders. Iets wat eigenaar Pascal zich kan/mag aantrekken. Hij bedient zonder oprechtheid; de automatische piloot/ gespeeld zeg maar. Je zult moeten investeren om (nieuwe) klanten te krijgen/behouden.
Het eten was overigens goed. Benieuwd of brasserie bracke over een tijdje nog bestaat...
voorheen was dit dé plek om te eten in Heerlen. Er is weinig meer van over tov andere restaurants in Heerlen

Datum van bezoek: november 2018
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bracke is altijd een veilige keuze. Uitgebreide kaart met heerlijke gerechten. Wat je keuze ook is alles is super verzorgd. Vriendelijk personeel, gezellige inrichting. Wisselende kaart

Datum van bezoek: juli 2018
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren kom ik hier om te lunchen of te dineren. De kaart is onlangs vernieuwd en wat een heerlijke gerechten zijn erbij gekomen. Het eten wordt altijd smakelijk uitgeserveerd en de smaak is navenant. Kwaliteit/prijsverhoging is prima, je krijgt waar voor je geld. Bediening is altijd vriendelijk en dienstbaar. Een sieraad voor de binnenstad

Datum van bezoek: september 2018

In Bracke geweest? Deel je ervaringen!