“een koffie stop”

Vandaag
20:00
Geclassificeerd als nr. 42 van 136 Restaurants in Heerlen
Keukens: Europees
Beschrijving: De Admiraal bestaat uit een drietal onderdelen: Ten eerste de Brasserie De Admiraal waar u terecht kunt voor lunch en diner. Maar u bent ook van harte welkom op ons terras voor een kopje koffie of een heerlijk coupe vers ijs. De brasserie kan ook dienst doen als ‘rustpunt’ voor gezelschappen en groepen. Denkt u bijvoorbeeld aan vertrekpunt voor dagtochten, met koffie en vlaai. Dan is er de Grote Zaal voor al uw feesten en partijen. Het is tevens een prima gelegenheid voor koffietafels of andere bijeenkomsten. En dan is er ook nog de kelder(feest)bar Lord Nelson waar u met uw gezelschap tot in de late uurtjes terecht kunt voor feestjes in besloten kring. De bar is een replica van het onderdek van het admiraalsschip van Lord Nelson; de beroemdste, Engelse admiraal in de historie. Er is ruimte voor zo’n maximaal 110 gasten. Sfeervol is deze bar zeker ook al met 40 gasten, mede door zijn geraffineerde indeling. Komt u gerust een keertje kijken om de maritieme sfeer te proeven.
31 maart 2019 beoordeeld

we waren aan de wandel en stopten voor een kop koffie. Vriendelijke bediening. Leuk aangeklede kop koffie. Gezellig voor een break.

14 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten middels een Social deal.
Heerlijk. Fijne ..Aardige bediening ook.
Ik had gekozen voor carpaccio vooraf..biefstuk met pepersaus en bananenroyal.

8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk diner gehad! Lekker voorgerecht, prachtig verzorgd en heerlijk hoofdgerecht (kipsaté met pindasaus cq tacogerecht) en nagerecht. De gerechten waren daarnaast ook zeer smaakvol om te zien, complimenten aan de kok!
Eenvoudig maar gezellige inrichting, sympathieke bediening.
Nu nog een oplossing voor de kou zodra de voordeur geopend wordt...

Datum van bezoek: februari 2019
AdmiraalNelson2018, Public Relations Manager van De Admiraal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2019

Bedankt voor uw mooie beoordeling en de tip over de voordeur. We gaan over een oplossing nadenken!

26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vanavond een top avond gehad bij de Admiraal. Het eten was heerlijk en de bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. Dat allemaal voor een uiterst scherpe prijs. We gaan snel weer terug

Datum van bezoek: januari 2019
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch voor een eerlijke prijs, heerlijke witte sauvignon.
Bediening erg vriendelijk. Een aanrader, lekker even genieten als je klaar bent met je inkopen doen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die De Admiraal bekeken, bekeken ook

In De Admiraal geweest? Deel je ervaringen!