“Geweldig uitzicht, goed eten”
Beoordeling van Brasserie Mijn Streek

Brasserie Mijn Streek
Geclassificeerd als nr. 1 van 136 Restaurants in Heerlen
Keukens: Internationaal
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk uitzicht over Heerlen, het eten is iedere keer weer geweldig en de bediening is super aardig en attent. Zeker een aanrader!!

4 weken geleden beoordeeld

Met familie gaan lunchen in Brasserie Mijn Streek. Heerlijke lunch op het dak van Heerlen met een prachtig uitzicht over de stad. Prima bediening. Echt genoten.

Datum van bezoek: juni 2019
4 juni 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, vlotte bediening.
Lekkere gerechten, zeker de vissoep. Het restaurant heeft een prachtig uitzicht over Heerlen. Ook een lekker terras buiten.

29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Slapen deden we tussen Kerkrade en Heerlen maar mijn oog was gevallen op dit restaurant in Heerlen. Achteraf bekeken een perfecte keuze. Gelegen op de vijfde etage met een terras badend in het lentezonnetje. De gerechtjes waren fijn en superlekker. De jeugdige bediening was super vriendelijk, attent en behulpzaam en ook toen ze ons hoofdgerecht waren vergeten werd dit proper opgelost. Een aanrader voor iedereen in de buurt. Ons zien ze zeker nog eens terug. Doe zo verder.

23 mei 2019 beoordeeld

Vanavond met vrienden heerlijk gegeten. Zeer mooi uitzicht over Heerlen. Wij hadden het theater menu. Prijs kwaliteit helemaal top! Aanrader!

Reizigers die Brasserie Mijn Streek bekeken, bekeken ook

In Brasserie Mijn Streek geweest? Deel je ervaringen!