“Vandervalk kwaliteit en comfort”
Beoordeling van Van Der Valk Hotel Heerlen

Van Der Valk Hotel Heerlen
Geclassificeerd als nr. 5 van 133 Restaurants in Heerlen
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
19 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, gezellig en comfortabel , goed geslapen. Ontbijt is al beter geweest in andere vandervalk maar toch op hoog niveau. Vanlentijn arrangement met 3 gangen menu s te kiezen in de kaart, zonder supplement.

Spijtig is de gerenoveerde wellness is nu te betalen terwijl bij de meesten andere vandervalk is meestal inbegrepen (15€/pers)

14 februari 2022 beoordeeld

Voorrecht was carpaccio…. Na 1 hap begin ik te twijfelen… na 5 happen klaar. Vlees was niet om doorheen te komen. Er lagen 3 messen op mijn tafel, alle 3 gebruikt…. Het vlees leek net elastiek. Moeilijk om door heen te komen. Smaak even dramatisch…. Kruiden/ rucola ed, kunnen echt veel verhullen….. of het gesmaakt heeft? Nou nee was mijn antwoord. Geen smaak en vlees is net elastiek… excuses werden aangeboden en komt niet op de rekening… excuses aanvaard en dat ik niet hoef te betalen ook goed…. Maar er zullen er vanavond vast wel meer mensen die trek hebben in elastiek met saus… jammer en absoluut vdV onwaardig… ben benieuwd hoe het volgende week smaakt!

13 februari 2022 beoordeeld

lekker eten, maar erg druk. De obers maken af en toe een foutje, vergeten al eens iets en zijn erg gestresseerd. Het eten is lekker, maar bijvoorbeeld de champignons zijn te ingewikkeld.

11 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger was van der Valk een doorreislocatie. Dat is het al lang niet meer. Zeker niet in Heerlen. Prachtige kamers en top restaurant. Vriendelijk personeel en mooie Spa. Ook goede vergaderlocaties met de modernste faciliteiten. Bovendien ligt hotel Van der Valk Heerlen aan een prachtig natuurgebied met nog geen 500 m verderop Kasteel Terworm. Ook daar kun je heerlijk overnachten en dineren. Kortom zeer de moeite waard om die stop te maken. Als extra ligt Dit hotel centraal tov Heerlen, Aken Maastricht en vergeet niet te wandelen naar de Weltervijver. Ook een prachtig natuurgebied midden in hartje oud Welten.

Datum van bezoek: oktober 2021
23 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant vd Valk Heerlen is een ‘opleidings’ restaurant.
Nu is daar op zich niets mis mee, als het eten goed zou zijn.
De bediening was overigens wel uiterst vriendelijk
De uiensoep die wij vooraf hadden was koud en totaal niet zoals wij van andere vd Valk restaurants gewend zijn.
De chateaubriand die wij daarna hadden moesten wij op een te heet gemaakt bord leggen, waardoor deze sissend nog doorgaarde
De weinig aanwezige groente was of tot pap gekookt, of nog niet gaar en smaakloos
De patat was koud

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Van Der Valk Hotel Heerlen bekeken, bekeken ook

In Van Der Valk Hotel Heerlen geweest? Deel je ervaringen!