“Prima”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, prima bediening. Niets spannends verder, grote eetzaal. Prima drank kaart. Voor de vlotte maaltijd die moet smaken

28 april 2019 beoordeeld

Aangeschoven voor een spontaan geplande lunch. Restaurant heeft een duidelijke make over gehad in vergelijking met de oude situatie. Mooi en sfeervol ingericht met oog voor details. .

23 april 2019 beoordeeld

Goed eten voor een goede prijs. Prijs kwaliteit klopt. Makkelijk parkeren en ideaal voor lekker snel ongepland uit te eten.

Datum van bezoek: maart 2019
10 april 2019 beoordeeld

Reservatie verliep zeer vlot. Er werd ook rekening gehouden met onze wens om kort bij de uitgang te zitten.
Als we zelf een horecazaak hadden zouden we het meisje in de bediening zeker gevraagd hebben om bij ons te komen werken.
Zelden zo een spontaan en van nature vriendelijk iemand gezien. Het eten was zeer goed en goedkoop.

31 maart 2019 beoordeeld

We hebben gebruik gemaakt van het lunchbuffet. Lekker gegeten, goed verzorgd en vriendelijk personeel. er is een uitgebreide keuze in salades, warme gerechten en toetjes.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Van Der Valk Hotel Heerlen bekeken, bekeken ook

In Van Der Valk Hotel Heerlen geweest? Deel je ervaringen!