“Doorsnee Griek ”

El Greco Heerlen
Geclassificeerd als nr. 26 van 122 Restaurants in Heerlen
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: - Traditionele Griekse keuken - Gezellige & Sfeervolle ambiance - Voor intiem diner & grote groepen - Traditionele Griekse gerechten - Moderne internationale menukaart - Vlees & Vis gerechten - Verwarmd terras
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

El Greco heeft een mooi en groot terrras met uitzicht op de Pancratius kerk. Op een warme avond is het hier heerlijk toeven. Bediening is efficiënt en vriendelijk.

Vooraf valt de calamares met octopus tegen. Voor 14,50 zijn vier calamares ringen en één kleine octopus tentakel wel erg zuinig. Daarbij ontbreekt het aan eat smaak. De garnalen in een feta tomatensaus bevallen wel. De hoofdgerechten zijn beter. Lamshaasjes en koteletten zijn prima, goed gebakken en goede kwaliteit vlees. De gyros aten we wel eens lekkerder.

30 april 2018 beoordeeld

Een uitstekende griek een van de betere in deze regio, vriendelijk personeel, speciale wensen indien mogelijk. De schotels zijn geweldig en voldoende.
De keus is groot.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima zaak. Netjes ingericht en schoon. Het buitenterras is ook fijn. We waren met een grote groep. De bediening is vriendelijk en snel. Je krijgt vooraf een drankje, eten is lekker en voldoende. En iedereen kreeg gelijktijdig het eten. Er zijn altijd mensen die meer willen. Maar mij hoor je niet klagen. Ze kwamen vragen of er voldoende eten was en of het goed was. Stel je had te weinig of het was niet lekker kon je dat meteen aangeven. Achteraf krijg je altijd een lekker groen drankje mmmm.
Je kunt er ook pinnen.
De dagschotel was geweldig en de griekse avonden zijn ook top
Ik kom nog vaker langs

21 februari 2018 beoordeeld

Met een aantal collega's zijn we tijdig, heel erg vriendelijk en snel geholpen. Alles wat we vroegen kon, behulpzaam dus. Het eten kwam snel, hoewel er genoeg andere tafels bezet waren. Het eten zelf was lekker en naar verwachting. Vooral de vriendelijkheid en algemene dienstverlening blijft hangen. Aanrader

25 januari 2018 beoordeeld

Prima Grieks restaurant. Uitgebreide kaart en normale prijzen. Helaas ruik je de hele keuken door het restaurant. Toen wij aankwamen hing er een overheersende vislucht.
Vriendelijk en attent personeel. Een leeg glas staat er niet lang. Restauranthouder serveert mee. Zoals gebruikelijk ouso en afsluitend drankje van het huis.

Reizigers die El Greco Heerlen bekeken, bekeken ook

Heerlen, Limburg

Selfkant, Noord-Rijnland-Westfalen

In El Greco Heerlen geweest? Deel je ervaringen!