“Top!”

Geclassificeerd als nr. 7 van 136 Restaurants in Heerlen
Keukens: Frans, Italiaans
13 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag toplunch gehad!
Samen met een goeie vriend van de 50 minuten lunch genoten..
Elke gang was weer een verrassing en topverzorgd!
Gerechten waren goed in balans, hoog op smaak en werden door bediening top gepresenteerd! Samen met de mooie wijnen die perfect in balans waren was het top!
Graag tot de volgende keer...

Datum van bezoek: maart 2019

17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

6 gangen menu gehad maar met honger vertrokken. Alle gerechten zijn op Sandra Bekkari niveau. Dus maw zeer kleine porties.Hoofdgerechten waren ok maar desserten waren smakeloos. 1 dessert met kaas hebben we helaas moeten terug geven. 1 fles schuimwijn iets van Elzas wat in de winkel te koop ligt aan nog geen 10 euro hebben we net geen 60 euro betaald. Dus geen aanrader.

Datum van bezoek: februari 2019
23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie entree, van buiten gezien word je al nieuwsgierig naar hoe het er binnen uitziet. Hartelijke ontvangst en dan kom je binnen, rustig, warm en gezellig ingericht maar tegelijkertijd ook stoer en gewaagd. Lekker zittende stoelen en voldoende privacy. Chef Servais komt persoonlijk aan tafel en vertelt wat er gaat gebeuren. En hij heeft zijn woorden waar gemaakt. Het was tongstrelend, oogstrelend, en subliem van smaak. Spannende combinaties en toch was alles nog te proeven zonder dat het ene het andere overheerste. Staaltje vakmanschap met veel liefde erin verwerkt. We hebben genoten en een topavond gehad. Ook de bediening onze complimenten, we voelden ons erg welkom en thuis. Het is dat we ver weg wonen maar als we in de buurt zijn komen we zeker weer terug! Kan de Michelin ster alsjeblieft weer teruggegeven worden. Doe er maar twee!!

Datum van bezoek: december 2018
13 december 2018 beoordeeld

Prima en uitgebalanceerd menu. Heerlijk gegeten. De wijnen waren perfect in combinatie met het eten. De gerechten waren erg verrassend, heerlijk en de gastvrijheid was super. Het was een kunst zoals het eten werd gepresenteerd. Creativiteit en originele bereidingen Een echte aanrader.

Datum van bezoek: november 2018
26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag gebruik mogen maken van een een rondje van 15 mooie kleine gangetjes in dit mooie smaakvolle restaurant. Vooraf een een tweetal oesters en champagne. Alle gerechten waren wederom mooi opgemaakt en allemaal lekker van smaak en de wijnen zijn ook lekker. Het was ons vierde bezoek inmiddels en ik maak normaal gesproken dito.s om te kijken of er wordt gewisseld van gerechten in de tussenliggende periodes. Ik kan ze er niet op betrappen dat ze steeds met dezelfde gerechten aankomen dus dat zit wel goed. De rekening is altijd toch een beetje schrikken maar daarentegen wordt men wel de hele avond lekker verwend. We komen graag weer eens terug.

Datum van bezoek: november 2018

In Cucina del mondo geweest? Deel je ervaringen!