“Eten met vrienden”
Beoordeling van Cucina del mondo

Cucina del mondo
Reserveren met
Cucina del mondo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 126 Restaurants in Heerlen
Keukens: Frans, Italiaans
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en lekker eten veel keuze in visgerechten. Minpuntje de kok voor het wokken is een amateur. Biefstuk te lang gebakken en de andere vleesgerechten te kort. Andere koks verstaan hun vak.

1 oktober 2018 beoordeeld

De chef weet elke keer opnieuw met verrassingen te komen die zeker mond strelend zijn. De bediening is daarbij het laatste jaar opmerkelijk verbeterd.

Datum van bezoek: april 2018
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoonweg top op alle gebied!
Smaken die 100% kloppen, bijzonder vriendelijke bediening, verwennerij van begin tot einde!!
We kregen een 5 gangen verrassingsmenu en konden aangeven wat we niet lustten. Er kwam dus netjes voor mij een vervanggroente voor de paddenstoelen!
Leuk nonchalant kader.
Foto hoofdgerecht: patrijs met herfstgroentjes...

21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen Gastronomische maar Astronomisch Lekkere ervaring! Buitenaards lekkere smaakbommetjes. Paar keren kippenvelmomentje gehad... Must do!

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was werkelijke klasse!!!zijn in diverse toprestaurants wezen eten maar dit was ongelooflijk goed!!chef komt zelf een uitleg geven over de filosofie van het restaurant en zijn creaties....zeer aangename setting en vakkundige bediening..doe zo voort dan volgt een tweede ster snel!!!

Datum van bezoek: september 2018

In Cucina del mondo geweest? Deel je ervaringen!