“Verrassing wordt je deel”
Beoordeling van Cucina del mondo

Cucina del mondo
Reserveren met
Cucina del mondo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 125 Restaurants in Heerlen
Keukens: Frans, Italiaans
1 oktober 2018 beoordeeld

De chef weet elke keer opnieuw met verrassingen te komen die zeker mond strelend zijn. De bediening is daarbij het laatste jaar opmerkelijk verbeterd.

Datum van bezoek: april 2018

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoonweg top op alle gebied!
Smaken die 100% kloppen, bijzonder vriendelijke bediening, verwennerij van begin tot einde!!
We kregen een 5 gangen verrassingsmenu en konden aangeven wat we niet lustten. Er kwam dus netjes voor mij een vervanggroente voor de paddenstoelen!
Leuk nonchalant kader.
Foto hoofdgerecht: patrijs met herfstgroentjes...

21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen Gastronomische maar Astronomisch Lekkere ervaring! Buitenaards lekkere smaakbommetjes. Paar keren kippenvelmomentje gehad... Must do!

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was werkelijke klasse!!!zijn in diverse toprestaurants wezen eten maar dit was ongelooflijk goed!!chef komt zelf een uitleg geven over de filosofie van het restaurant en zijn creaties....zeer aangename setting en vakkundige bediening..doe zo voort dan volgt een tweede ster snel!!!

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De keuken is zeker bijzonder te noemen en de opdiening zeer fraai. Echter er is weinig oor voor wat de klant zegt. Zij bepalen het aantal gerechtjes, en ook al geef je aan er geen 22 te willen, de kok bepaalt. Bediening komt op die manier erg arrogant over. Ook bij de wij. Hadden we aangegeven niet bij elk gerecht een andere wijn te willen, kregen we toch nog bij de 7-8 gerechten 6 verschillende wijnen waarvan de meeste niet echt goed pasten bij het gerecht. Dat gaven we ook steeds aan. Echter later kregen we te horen dat we dat eerder hadden moeten zeggen, dan had hij de wijn aangepast. Die actie had hij zelf ook kunnen bedenken. In een tent waar je toch best veel geld achterlaat mag je toch wel iets meer klantvriendelijkheid verwachten en anticipatie op wat de klant zegt. Jammer, had meer verwacht en zal hier voorlopig ook niet meer komen.

Datum van bezoek: september 2018

In Cucina del mondo geweest? Deel je ervaringen!