“Heerlijk eten”

Geclassificeerd als nr. 17 van 136 Restaurants in Heerlen
Keukens: Europees
8 februari 2019 beoordeeld

Geweldig restaurant.
Vriendelijke gastheer die je graag uitleg geeft over de gerechten en de wijnen. Hier ik altijd een top avond.

Datum van bezoek: januari 2019

19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag 18 uur gereserveerd met 11 personen. Wat me opviel was dat meer dan de helft van de tafels niet bezet was..gek want er is een sociaal deal. 3 personen van ons gezelschap hadden deze deal. De rest heeft gekozen voor het 3 of 4 gangen menu. Hier werd genoeg bij gedronken. We hebben heel goed gegeten de Moijto's zijn ook lekker. Onze bediening wat vandaag de eerste dag had was super.
En verder was ook iedereen vriendelijk. Toen moest iedereen afrekenen . Netjes gingen wij in de rij staan. Meerderen hadden dan ook al betaald toen opeens een stel wat ook gegeten had wilde voorkruipen en tot onze grote verbazing werden deze mensen voorgetrokken en mochten zij tussendoir betalen. Hier heb ik toen de eigenaar en de desbetreffende mensen op aangesproken die hier beide zeer arrogant hierop reageerden. Aan de houding van de klanten en de eigenaar zag ik dat het vaste klanten waren. Weer probeerde de eigenaar op ten attenderen dat dit niet netjes was wat hij deed maar nu was ik lucht en werd ook tegen onze groep van 11 personen niet meer zo leuk gedaan. Terwijl wij alleen maar lof over het eten gaven wordt je zo behandeld. Laat je gemiddeld 50 euro pp achter. Wordt je zo denigrerend behandeld. Eten was goed, tijdens het eten dacht ik dat ik hier wel vaker wilde komen maar helaas door bovengenoemde situatie mij niet meer gezien. Helaas meerde toekomstige bad te klanten kwijtgeraakt..snap waarom de zaak meer is half leeg was.

Datum van bezoek: januari 2019
27 november 2018 beoordeeld

Heel attent, de eigenaar had gelezen dat het onze trouwdag was en had de tafel versierd. We hebben heerlijk gegeten van het November menu. Wijn was ook prima. Goed wijn advies bij het menu. Restaurant is wel erg rumoerig. Heel vriendelijk personeel. Ik blijf het jammer vinden dat je geen gratis water op tafel hebt staan, zoals in Frankrijk heel gebruikelijk is. Na een liter water besteld en gedronken te hebben vroeg mijn man nog om een glas water, omdat hij medicatie moest innemen. Ook toen kwam er weer een flesje Spa Blauw. Maar verder hebben we genoten. Erg verzorgd, leuke inrichting en eten was prima.

Datum van bezoek: november 2018
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, goed keuze menu voor Social Deal. Goede prijs/kwaliteit. Lekker gegeten. De knapperige chocolade bavarois is heerlijk. Op een gegeven moment was het heel druk, moesten wat langer wachten maar net toen we het wachten zat waren kwam ons desert. Toilet mag tussendoor wel verfrist worden.

Datum van bezoek: oktober 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

Een vriendelijke bediening, heerlijk eten en daarna lekker uitbuiken. We zijn er nu regelmatig geweest en de kwaliteit is en blijft prima.

Datum van bezoek: juli 2018

In Grand Turquoise geweest? Deel je ervaringen!