“Goed eten voor Social Deal”
Beoordeling van Grand Turquoise

Grand Turquoise
Geclassificeerd als nr. 17 van 136 Restaurants in Heerlen
Keukens: Europees
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, goed keuze menu voor Social Deal. Goede prijs/kwaliteit. Lekker gegeten. De knapperige chocolade bavarois is heerlijk. Op een gegeven moment was het heel druk, moesten wat langer wachten maar net toen we het wachten zat waren kwam ons desert. Toilet mag tussendoor wel verfrist worden.

Datum van bezoek: oktober 2018

27 augustus 2018 beoordeeld

Een vriendelijke bediening, heerlijk eten en daarna lekker uitbuiken. We zijn er nu regelmatig geweest en de kwaliteit is en blijft prima.

Datum van bezoek: juli 2018
23 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant biedt vaak een diner aan via Social deal. Steeds weer een verrassing voor een zeer schappelijke prijs. Een aanrader. Bediening wordt te familiair, kent me niet en veroorlooft zich melige grapjes

Datum van bezoek: juni 2018
10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de bediening beloofde het veel goeds te worden. Gezellig terras met goede sfeer. Menu besteld. Voorgerecht was ok maar niks bijzonders. Hoofdgerecht was bief. Vlees wat erg taai en de saus leek op basis van maggi gemaakt, zo zout was het. Kaasplankje waren 2 kleine stukjes kaas. . .
We voelden ons verder niet belazerd maar toch niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2018
9 juli 2018 beoordeeld

Snap niet hoe ze het doen... Via groupon kun je er bijna altijd terecht voor een drie gangen diner. Het eten is goed

Datum van bezoek: april 2018

In Grand Turquoise geweest? Deel je ervaringen!