“Groupon bon”

Grand Turquoise
Geclassificeerd als nr. 17 van 136 Restaurants in Heerlen
Keukens: Europees
9 juli 2018 beoordeeld

Snap niet hoe ze het doen... Via groupon kun je er bijna altijd terecht voor een drie gangen diner. Het eten is goed

Datum van bezoek: april 2018

11 mei 2018 beoordeeld

Met hemelvaart weer genoten van de asperges,zalm en entrecote met sjalottensaus. Het blijft genieten in deze zaak in hartje Heerlen.

Datum van bezoek: mei 2018
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 10 mensen gegeten, we hadden tevoren gereserveerd, de tafel was feestelijk gedekt. Ook vooraf aangegeven dat we het 4 gangen menu wilden bestellen, je krijgt dan de keuze uit twee mogelijkheden, hiervan afwijken bleek geen enkel probleem: " zeg maar wat we voor u mogen klaarmaken". We hebben heerlijk gegeten, de bediening vriendelijk voorkomend en bescheiden.

Datum van bezoek: mei 2018
2 april 2018 beoordeeld

Hier op 1ste paasdag genoten van het 3-gangen paasmenu.Heerlijke vitello tonato vooraf,kabeljauw als hoofdgerecht en aardbeien met aardbeien-ijs als toetje.Weer in 1 woord verukkelijk.

Datum van bezoek: april 2018
22 maart 2018 beoordeeld

Gisterenavond - 21 maart 2018 - in dit fijne restaurant, samen met zo'n twintig andere gasten, afscheid genomen van een collega die van zijn pensioen gaat genieten.
Er was een driegangen keuzemenu samengesteld met hele mooie gerechten en een breed aanbod van diverse gerechten ! Hetgeen er op het bord van mij en mijn partner werd geserveerd was van hoog culinair niveau ! Het diner werd keurig gespreid over de hele avond geserveerd en alle gerechten kwamen op ongeveer hetzelfde moment uit de keuken ! Ook dát is een vermelding waard ! Voor twee gasten moest ad hoc even iets worden geregeld mbt de zitplaats aan tafel en het apart bereiden van een gerecht, maar ook dat werd zeer vriendelijk en soepel opgelost ! Samengevat : een fijn restaurant waar je lekker en ongedwongen kunt eten, waar niet op het horloge wordt gekeken en waar je een topavond kunt beleven met heerlijke gerechten en fijne drankjes ! Aanrader !!

Datum van bezoek: maart 2018

In Grand Turquoise geweest? Deel je ervaringen!