“Smerig ”

Friture Limburgia
Geclassificeerd als nr. 95 van 122 Restaurants in Heerlen
Keukens: Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wegblijven hier, de frikandellen liggen te schimmelen in de vitrine. Ongelooflijk dat deze zaak al zo lang kan bestaan.

1 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein zaakje , maar is er al jaren . Eigenaar maakt zelf nog de frites . En ook de andere snack's zijn lekker . Ik persoonlijk houd van de braadworst .

24 maart 2016 beoordeeld

Kleine friture met eigenaar die niet overdreven vriendelijk is kwaliteit laat weleens te wensen over.

5 juni 2013 beoordeeld

• Sfeer

In Friture Limburgia geweest? Deel je ervaringen!