“Lekkere koffie en mooi eten”
Beoordeling van Bagels & Beans Heerlen

Bagels & Beans Heerlen
Geclassificeerd als nr. 9 van 136 Restaurants in Heerlen
Keukens: Gezond
Beschrijving: Van ontbijt tot lunch, voor meeneem en lekker relax zitten. Met veel liefde bereiden en brengen wij je heerlijk belegde bagels, spetterverse sappen, verschillende koffie's met onze Single Origin Arabica Coffee uit Panama van de familie Jansson plantage. Lekkere salades, biologisch, gezond, zoetigheden voor bij de koffie.
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is verantwoord en gezond. Er is ruime keuze op de kaart. En daarnaast is de bediening vriendelijk.

Datum van bezoek: december 2018

6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kom ik heel erg graag.
Het personeel is altijd super vriendelijk je voelt je meteen welkom vanaf het moment dat je binnen komt. Het eten is heerlijk vers en de koffie is super.

Datum van bezoek: november 2018
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst in Heerlen bij bagels & Beans geweest.. het rookkippetje is altijd lekker, maar de brie & blt vonden wij wat tegenvallen.. dat was wel heel karig en de bagels waren behoorlijk hard.
Wel vriendelijk personeel en leuke locatie

4 oktober 2018 beoordeeld

Op een toplocatie in Heerlen. Jammer. Hier had beter een een lokaal etablissement kunnen zitten en géén keten.

Het eten? Matige broodjes, bagels heten ze. De gemiddelde bakker zou zich ervoor schamen. Hoofdzakelijk voedsel uit de fabriek. De sapjes zullen vers zijn. Mag ik hopen dan. De sausjes op de broodjes smaken chemisch.

Nee, mijn voorkeur gaat uit naar lokale gelegenheden met lokale produkten. Daar zijn er genoeg van op het aanpalende plein.

1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige lunchgelegenheid op een mooie plek met een uitgebreide kaart en vriendelijke medewerkers. Zeker de moeite waard!

Reizigers die Bagels & Beans Heerlen bekeken, bekeken ook

Selfkant, Noord-Rijnland-Westfalen

In Bagels & Beans Heerlen geweest? Deel je ervaringen!