FindHotel
Booking.comUS$ 134
eDreamsUS$ 134
HurbUS$ 135
Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Geweldige plek lekker wandelen in de buurt van het hotel top omgeving. Kamer was geweldig ruim, licht en modern!
Verzoek om schoonmaak over te slaan in het kader van klimaat en Corona! Goed voorstel top idee. Het ontbijtbuffet voldeed volledig aan de nieuwe 1,5 mtr eisen. Goed geregeld.
En dan het bij behorende 3 gangen menu! Top, geen aparte kaart zoals in Zwolle top gerechten. Hulde aan de kok in Heerlen zo hebben wij nog niet gegeten bij v D Valk!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 20 augustus 2020 via mobiele applicatie

2 nachten geboekt in dit hotel! Een prima verblijf gehad, personeel was vriendelijk. Bij de receptie zijn extra maatregelingen genomen betreft het coronavirus. Zo staan er schermen, desinfectie gel en lijnen op de grond aangegeven om de afstand te behouden. De check-in ging vlot, misschien wel iets te vlot. Informatie zoals waar we de ontbijtzaal, restaurant of zwembad konden vinden werd niet gegeven. Het zoeken naar de hotelkamer was in het begin ook best lastig. Veel gangetjes en trappenhuizen. Eenmaal op de kamer was de kamer heerlijk koel. De klimaatbeheerser werkt goed en koelt snel af. Plus hij is makkelijk in te stellen. De kamer is ruim met 2 aparte bedden, stoelen en bureau. De eerste avond gedineerd in het restaurant. Dit ging vlot en eten was naar wens. Voor het zwembad dien je van te voren te moeten reserveren waarbij je 45 minuten kan gebruikmaken van het zwembad. Dit was prima geregeld. Extra badhanddoeken kan je bij het zwembad krijgen.
Het zeker een mooi hotel welke ik kan aanraden voor jong en oud. Door de vele activiteiten in de regio hoop ik snel nog een keer dit hotel te kunnen bezoeken.

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Complimenten voor Van der Valk Heerlen. Alles is van hoge kwaliteit: de zeer ruime familiekamer had prima bedden, top airco en een hele mooie badkamer. De douche was naar mijn mening uitmuntend! Prettig zwembad, goed restaurant en gezellige bar. Locatie is prima voor uitstapjes in Heerlen, Valkenburg en Maastricht.

Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prachtig (gestyled) hotel, super vriendelijk personeel. Je voelt je direct welkom. Erg klantvriendelijk, men wil alles voor je doen. Alles is schoon en mooi. Ivm Corona kun je er voor kiezen om een ontbijtbox op je kamer te laten bezorgen. Heerlijk en zeer goed verzorgd. Prachtig ingerichte kamer en mega grote luxe badkamer. Van alle gemakken voorzien. Prima gegeten in het restaurant. Omgeving naast het hotel is een prachtig landgoed (Terworm) met na een paar honderd meter wandelen een verborgen parel (kasteel hotel met schitterende tuin) Helaas kon je daar ivm Corona niet eten....Maastricht is een fantastische stad om te bezoeken, maar ook het drielanden punt is een kijkje waard. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Paar dagen geleden 2 overnachtingen geboekt in een familiekamer voor 4 personen. Nette ruime kamer met balkon en mooi uitzicht. Buren zaten midden in de nacht op het balkon te praten dat was vrij gehorig, werden er wakker van. Verder goede service heerlijk ontbijt en ook gedineerd, overigens vrij beperkte kaart, maar wel lekker. Veel ruimte tussen de tafels ivm corona, dat was erg prettig. Al met al fijne ervaring gehad kom er zeker nog eens terug.