“Lekker biertje”

De Poort van Herle
Geclassificeerd als nr. 39 van 136 Restaurants in Heerlen
Keukens: Indonesisch, Italiaans, Nederlands
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat op de markt te hebben rondgelopen en diverse winkels te hebben bezocht , ga ik ook nog een biertje drinken bij de Poort van Heerlen. Binnen of op het terras. Praatje maken met andere gasten die er altijd zijn

Datum van bezoek: januari 2019

27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar gezellig lunchadres, hier terecht gekomen. Balen voor de eigenaar dat vlak voor zijn deur bouwwerkzaamheden bezig zijn, waardoor je soms zit te trillen op je stoel. Bediening was vriendelijk. Eten gemiddeld. Mosterdsoep erg zoutig, broodjes op de lunchplank waren zacht terwijl je knapperig verwacht. Kan al met al veel beter.

Datum van bezoek: oktober 2018
28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben plots het besluit genomen hier te gaan eten, de vriendelijkheid van de eigenaar incl. onze eerste indruk van de zaak waren doorslaggevend.

We zijn vriendelijk geholpen en hebben erg lekker gegeten. Dit is precies zo'n zaak, waarbij je gunt dat deze iedere avond vol zit. Waren er hier maar meerdere van.

Top!

Datum van bezoek: december 2017
9 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk op het terras zitten, of comfortabel binnen. Geniet van een broodje kroket of een overheerlijke zuurvlees!

Datum van bezoek: februari 2017
8 mei 2017 beoordeeld

Aan de rand van het nieuwe Maankwartier ga je door een historische poort. genieten van goed verzorgde dranken en een "Maankwartiertje", laat je verrassen.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die De Poort van Herle bekeken, bekeken ook

In De Poort van Herle geweest? Deel je ervaringen!