“Teleurstellend onsmakelijk”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 april 2019 beoordeeld

Vlotte en vriendelijke bediening, maar het eten was erg slecht. Champignons als voorgerecht waren smakeloos en aangebrand. Tortelini's droog en smakeloos, vies. Gelukkig zit er saus overheen dachten wij, maar dat wilde niet helpen. Taaie lamsrack met rauwe courgette uit de oven. Ik ben dol op lamsvlees, maar dit wil ik nooit meer eten. Ieder zichzelf respecterend Italiaans restaurant zou zich schamen voor de kwalitei van dit eten.

Datum van bezoek: april 2019

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst bij da peco gegeten en positief verrast. Goed eten met zorg bereid voor goede prijs. Hierbij diverse keuze voor verschillende gerechten. Prettige service en vanuit de eigenaar ook een prettige sfeer neergezet.

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond 16 maart.
Vriendengroep, 8 pers.
1 uur op voorgerecht moeten gewachten. Daarna liet het hoofdgerecht ook nog eens 1,5 uur op zich wachten. Met als klap op de vuurpijl: 7 van de 8 gerechten werden op bijna koude borden aangeleverd.
Toen zelf moeten verhaal waar ontbrekende hoofdgerecht bleef.
Personeel onbeschoft, op duidelijke instructies van de eigenaar welke klaarblijke ook de cursus klantvriendelijkheid heeft gemeden.
Wij hebben op het punt gestaan het restaurant te verlaten, aangezien de 7 hoofdgerechten ook al koud begonnen te worden. Kan geen sorry of niks vanaf. Wij - en daarmee onze gehele vrienden-/kennissenkring - zullen hier NOOIT meer naar toe gaan. Echt een AFRADER. Bij het verlaten van de zaak werden wij door 4 andere tafels bijgevallen die ook te kennen gaven dan het één chaos was en ook hun bestellingen verkeerd en/of te lang op zich lieten wachten.
Doe er uw voordeel mee en mijdt deze zaak. Doen zich ook voor alsof het een sjieke tent is, alles behalve. Wat een afgang.

17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren voor de 3e keer gaan eten in dit knusse Italiaanse restaurant, helaas liep dit op een totale teleurstelling uit. Na kort te hebben gewacht aan de bar kregen we een tafel.
We hebben met zijn 2en een 3-gangen menu besteld waarbij we 1 hoofdgerecht hebben gewisseld. Na liefst anderhalf uur kregen we ons voorgerecht, waarbij ook nog 1 gerecht verkeerd was. Hierna hebben we nog een uur gewacht op ons hoofdgerecht, waarna we ons zijn beginnen te melden. Helaas was ook 1 hoofdgerecht uiteindelijk foutief, waarna we wel duidelijk ons beklag hebben gedaan. Duidelijk was dat de organisatie en druk in de keuken deze avond ver te zoeken was. Onze vriendelijke ober had in ieder geval begrip en zorgde voor een fatsoenlijke aanpassing van onze rekening.

Uit ervaring weet ik dat eten hier zeker niet verkeerd hoeft te zijn, er moet wel goed gekeken worden naar organisatie en drukte.

16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang moeten wachten. Eten was niet warm en van een persoon in ons gezelschap waren ze het hoofdgerecht vergeten. Dit leek echter niemand op te vallen en hier hebben we zelf achteraan moeten zitten. Restaurant kon de drukte duidelijk niet aan.

Reizigers die Trattoria da Peco bekeken, bekeken ook

In Trattoria da Peco geweest? Deel je ervaringen!