“Prijs kwaliteit matig”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
30 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut goed eten, vriendelijke bediening. Alleen de prijs kwaliteit verhouding is mijn inziens wat scheef.

Datum van bezoek: april 2019
AubergedeRousch, Eigenaar van Auberge De Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2019

Goedemiddag el_stino_loco,

Wat fijn dat u heeft genoten van het eten en hierbij goed verzorgd bent door onze collega's. Uw feedback met betrekking tot de prijs kwaliteit nemen wij zeker mee! Bedankt hiervoor.

Hopelijk mogen we u snel weer ontvangen!

29 april 2019 beoordeeld

Gezellig feest gehad met vrienden en familie. Mooi terras, goede bediening en heerlijke hapjes. Ook het bestelde mooi weer was aanwezig. De Kersentuin met privé terras is een aanrader voor een mooi feest.

Beste Brunssumerheide,

Gelukkig heeft u genoten van een mooi feestje in onze Kersentuin. Altijd fijn als de weergoden ook meewerken op bijzonder dagen!

Hopelijk tot de volgende keer.

23 april 2019 beoordeeld

Goed eten op een leuke locatie, ruime tafels in een mooie setting.
Eten erg grote porties, goede kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2018
AubergedeRousch, Eigenaar van Auberge De Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Goedemorgen 589elisej,

Bedankt voor uw leuke comment over Auberge de Rousch! Gelukkig bent u met een goed gevulde maag naar huis gegaan.

Mogen we u snel weer ontvangen?

Hopelijk tot gauw!

12 april 2019 beoordeeld

Gelegen op de rand van Heerlen krijg ik onmiddellijk het gevoel even te ontsnappen aan het dagelijks gewoel. Prettige ontvangst, toffe bar, keuze van terras of veranda, kaart naar ieders smaak. Als je Heerlen bezoekt, is dit de perfecte afronding!

Datum van bezoek: maart 2019
AubergedeRousch, Eigenaar van Auberge De Rousch, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Beste Fred G,

Een lach op ons gezicht krijgen we van uw mooie reactie naar aanleiding van uw verblijf bij Auberge de Rousch!

We kunnen niet anders zeggen dan at we u hopelijk snel weer mogen ontvangen.

Een hele fijne dag en geniet van het overheerlijke weer.

9 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van een heerlijk 3-gangenmenu in een sfeervolle locatie. Over de bediening niets anders dan lof. Zeker voor herhaling vatbaar

Goedemiddag Annie B,

Goed om te lezen dat u zo heeft genoten tijdens uw gezinsuitje! Uw mooie woorden geven wij zeker door aan al onze collega's!

Graag tot de volgende keer.

Team Auberge de Rousch

In Auberge De Rousch geweest? Deel je ervaringen!