“Goed eten ”

vr 18-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 99 van 140 Restaurants in Heerlen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heerlijk en wordt door goed en kundig personeel aan tafel geserveerd.
Ook de wijn die je bij de gerechten kunt bestellen wordt goed uitgelegd.

Wij hadden een socialdeal en dat was opzich goed en niets mis mee.
De frieten, en andere bijgerechten dus bij het hoofdgerecht moest je extra betalen. Dit doen ze om de socialdeal te compenseren.
Verder een goed en zeer netjes restaurant waar weinig op valt aan te merken. Een aanrader voor een exclusief etentje.

Datum van bezoek: september 2019

5 augustus 2019 beoordeeld

Via Social deal lieten wij ons verrassen met een viergangendiner. Verrassing was het zeker! Het voorgerecht en het nagerecht (kaas extra 5 euro) was heerlijk. Het hoofdgerecht was smakeloos: een hamburger (ook nog niets speciaals) van wagyu waarbij het vlees te doorbakken en te zout was. Zonde van zo'n mooi vlees. Een hamburger als hoofdgerecht verwacht ik niet. Hiervoor ga ik naar Burger King!! Onze verwachtingen waren denk ik te hoog!!

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juli 2019 beoordeeld

We hadden gereserveerd via de eigen website, toen we aankwamen bleek dat er geen reservering was binnen gekomen terwijl wel een bevestiging hebben ontvangen. Vervolgens toch nog een plekje gevonden (buiten). Ontvangt vervolgens prima met een fijn aperitiefje. Vervolgens onze bestelling doorgegeven. De bediening vervolgens drie keer terug moeten gekomen om te vragen wat het ook al weer was (gewoon gênant). Vervolgens 3 kwartier gewacht op het voorgerecht. Water werd in de tussentijd ongekoeld op tafel geserveerd. Het voorgerecht was matig (kalfskroketjes volgens ons uit de diepvries, niets bijzonders)
Ook werd er geen brood tussendoor geserveerd.
Intussen hadden we in de gaten dat we in een socialdeal restaurant zaten. We hebben nog geprobeerd om te wachten op het hoofdgerecht maar naar 45 min wachten en een hoop ergernis en leugens over binnenstormden hebben we besloten om op te stappen. Dit kon volgens de eigenaar niet zo maar en hij besloot om alles in rekening te brengen. Na een hoop stennis de zaak waren we uitgebonjourd. Nooit meer! Gewoonweg asociaal!
Thema van het restaurant is nietszeggend niet goed doorgetrokken.

Datum van bezoek: juni 2019
7 juli 2019 beoordeeld

Lekker gegeten voor een prettige prijs! De nieuwe eigenaar lichtte een en ander zelf toe.
Ik kom zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2019
24 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In het verleden hebben we twee keer gegeten bij het restaurant dat hiervoor in dit pand zat, Cucina del Mondo.
Bij de opvolger overheerst hetzelfde gevoel als destijds...net niet. Helaas.

Een dag van tevoren werden we gebeld om de reservering te checken. Niks mis mee. Alleen snap ik de vraag niet om een half uur later te komen dan gereserveerd omdat het ‘enorm druk’ zou zijn? Alleen binnen al stonden er drie tafels de hele avond leeg.

Vooraf geen amuses, wel de mogelijkheid om bites vooraf als extraatje te bestellen. Toen ik aan de eigenaar aangaf geen oesters te willen hebben, reageerde hij nors en zei dat we dan meteen maar gingen beginnen met het menu. We hadden best wel wat anders willen uitzoeken maar daar kregen we de gelegenheid niet voor.

Voorgerecht (zalm) was heerlijk. De Thaise kokossoep was ook erg lekker. Het hoofdgerecht vond ik qua hoeveelheid erg beperkt, gelukkig hadden we er frietjes en bimi als sidedish bij besteld. Het nagerecht was lekker, vooral de gekarameliseerde stukjes banaan.

Bediening was prima op een vergeten cola na maar daar kwamen excuses voor. Prima zo.

Gaan we hier nog eens heen? Ik denk het niet...

Datum van bezoek: juni 2019

In Restaurant Graffiti geweest? Deel je ervaringen!