“Goed eten weinig Corona maatregelen”
Beoordeling van Akropolis Heerlen

Akropolis Heerlen
Geclassificeerd als nr. 31 van 129 Restaurants in Heerlen
26 september 2020 beoordeeld

Heel lekker eten!!

Alleen wordt de 1,5 meter regel niet toegepast aangezien de tafels mega dicht op elkaar staan. Raakt het personeel t eten aan (bediening) en praten ze over het eten als t wordt geserveerd. Mondkapjes voor bediening zou een veiliger gevoel geven naar de gasten toe. De tent was stampvol ik ben benieuwd wanneer er weer een lockdown uitbreekt en ze alles weer moeten sluiten want op deze manier gaat dat misschien wel weer gebeuren. Ik hoop het natuurlijk niet!!

Datum van bezoek: september 2020

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten en prachtige en heerlijke toetjes. Interieur is ook gezellig en sfeervol.

Datum van bezoek: augustus 2020
1 mei 2020 beoordeeld

Kwalitijd eten is goed een beetje jammer is als je voor 130 euro besteld dat je ook nog ineens 3.50 bezorgkosten in rekening gebracht word

Datum van bezoek: mei 2020
6 maart 2020 beoordeeld

Een van de weinige griekse restaurants waar het eten echt smaakt. Weliswaar niet goedkoop, maar goed eten. Reserveren is gewenst vanwege de drukte.

Datum van bezoek: februari 2020
25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk. We hebben een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht gegeten. Het eten was snel klaar maar kregen het niet te kort op elkaar. Daarnaast was het personeel erg vriendelijk. Ik kom hier regelmatig!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Akropolis Heerlen bekeken, bekeken ook

Heerlen, Limburg

In Akropolis Heerlen geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.