“Prachtige locatie én lekker eten !”
Beoordeling van De twee gezusters

De twee gezusters
Geclassificeerd als nr. 38 van 136 Restaurants in Heerlen
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie ! Heerlijk buiten gezeten in de mooie tuin ! Je zit midden in de stad en daar merk je hier niets van. Het eten, 3 gangen dagmenu was prima ! Vers, prima prijs/kwaliteit. Ga zo door ! Hier komen we zeker vaker !
De droge, witte wijn was ook erg lekker trouwens. Vriendelijke bediening. Mooi verzorgd !

Datum van bezoek: april 2019

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

11,11 euro. Schnitzel met frites en groente
Niets mis mee. Jammer dat de groente (erwtjes, wortel en boontjes tot moes gekookt is. Ook jammer dat een aantal gasten zich niet weren te gedragen, maar ja het is carnaval. Blijkbaar een gelegenheid om normen van fatsoen even te vergeten.

Datum van bezoek: maart 2019
13 februari 2019 beoordeeld

Het eten is inderdaad goedkoop, maar ik vind persoonlijk dat de kwaliteit de laatste paar maanden erg achteruit is gegaan. Vooral de lunch viel mij nogal tegen.

Om een goedkope, redelijk gezonde maaltijd te scoren: prima. Maar het heeft voor mij niet echt de sfeer van uit eten gaan, meer van een soort kantine.

Ik zou hier zeker nog een keer komen als ik geen zin heb om te koken, maar als ik echt uit eten wil gaan voor de gezelligheid, doe ik dat liever ergens anders.

Datum van bezoek: augustus 2018
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin heerlijk gegeten. Het dagmenu met varkenshaas was super. Het vlees precies goed gegaard, mals en sappig. Alle gerechten voorzien van een gezonde portie groente. En dat allemaal voor een zeer eerlijke prijs.
We gaan zeker nog eens terug en verheugen ons op het terras in de zomer.

Datum van bezoek: februari 2019
10 juli 2018 beoordeeld

Waar eet je nog een 3 gangen menu voor €7,75? Bij de Luciushof, Brasserie de twee Gezusters! Prima kwaliteit! en nu de grote binnenplaats een metamorfose heeft ondergaan tot een grote riante buitenplaats, nog aantrekkelijker om gewoon een glaasje wijn of bier te gaan drinken of te lunchen voor een prikkie!!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die De twee gezusters bekeken, bekeken ook

In De twee gezusters geweest? Deel je ervaringen!