“Heerlijk geluncht!”
Beoordeling van Jansen & Janssen

Jansen & Janssen
Geclassificeerd als nr. 48 van 136 Restaurants in Heerlen
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week gaan lunchen en taart gegeten. Salade met oude kaas, olijven, gedroogde tomaten. En precies zoals een lunchsalade moet zijn. Niet te groot deze was €7,50. Je krijgt er brood met boter bij. De taart stak ons de ogen uit. Dus gingen we ook voor de appeltaart en Brownies hazelnoottaart. Wij hebben stukken gedeeld zodat we beiden konden proeven. €3,75 per stuk. Allebei heerlijk. Koffie en thee ook lekker. En super vriendelijke bediening. Ontbijten is ook mogelijk tot 11:30 uur te bestellen. Al met al een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

3 oktober 2018 beoordeeld

Als je tijdens het winkelen trek hebt in een lekkere kop koffie met een zelfgemaakt stuk gebak. Ga hierheen. De koffie is heerlijk. Net als het gebak. Zelfgemaakt. Ook de thee-liefhebbers komen (denk ik) aan hun trekken. De zaak is leuk ingericht, met in de zomer een terrasje buiten.

Datum van bezoek: september 2018
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Maar liefst 3 verschillende koffie bonen in de molen en meer dan 5 verschillende bonen en 40 losse thee’s te koop. Vakkundig personeel dat goed meedenkt!

Datum van bezoek: augustus 2018
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellige mooi ingerichte zaak
Heerlijke koffie en meer dan 40 losse theesoorten ook het gebak is heerlijk

Datum van bezoek: juli 2018
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige koffie zaak. Smaakus perfect eten ook. Mooie aparte menu kaart. Had alleen iets meer variatie in koffie verwacht en meer speciale koffies

Datum van bezoek: juni 2018

In Jansen & Janssen geweest? Deel je ervaringen!