“Lekkere tapas - beetje rommelig”
Beoordeling van La Cubanita Heerlen

La Cubanita Heerlen
Geclassificeerd als nr. 50 van 125 Restaurants in Heerlen
11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tapas restaurant in Heerlen met goed kwaliteit eten.
Alle tapas die er kwamen waren goed van smaak en je zag dat er zorg aan was besteed. Cocktails 5 euro ook goede prijs en door de week onbeperkt voor 17,50 is goed te doen.

Helaas zijn ze slordig met de gerechtjes waardoor vaak 3 mensen eten hadden maar het leek of ze de 4de vergeten waren. De volgende ronde kwam er namelijk al aan terwijl nog steeds niet alle gerechten van de ronde ervoor waren geserveerd. Hier 2 opmerkingen over gemaakt maar het duurde allemaal te lang.

We gaan nog een keer terug om te kijken of de gerechtjes nu beter worden uitgegeven omdat het zeker een leuk restaurant is voor een goede prijs.

Datum van bezoek: november 2018

8 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via de dochter was dit voor ons een eerste kennismaking met dit restaurant en het eten van Tapas.
Na de eerste bestelronde kregen we in de gaten dat niet alles ineens bezorgd werd. We deelden de gerechten zodat we steeds genoeg op tafel hadden staan.
Voordat een serie gerechten op was zorgden we steeds dat tijdig een nieuwe bestelling geplaatst werd.
Door de uitgebreide keuze waren we op een gegeven moment de draad kwijt en wisten we gewoon niet meer wat besteld was. Ontvangen op goed geluk dus.
De gerechten waren allen overheerlijk, dus niks mis mee.
Doordat iedereen een eigen taak had in het radertje van bestelling ophalen, eten bezorgen, bordjes ophalen, drinken bezorgen was het een komen en gaan van serveersters.
Toch nog wel een keertje terug denk ik

Datum van bezoek: november 2018
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom super lekker gegeten en t personeel was heel vriendelijk. Ga zo door en verander niets aan jullie concept! Gelukkig eens een all you can eat concept waar je niet na 2,5 uur naar buiten wordt gestuurd als je tijdig reserveert. Al begrijpen meerdere mensen het principe van tapas niet dat je het deelt en dus het niet uitmaakt dat niet alles tegelijk komt.

Datum van bezoek: oktober 2018
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat ik beginnen met het feit dat het 'all you can eat' concept verloren gaat op het moment dat je elk uur 2 gerechtjes (lees: een bordje met plakjes kaas en een stokbroodje met tomatensalsa) ontvangt omdat het restaurant zo vol zit dat het personeel het niet aan kan. Dat gezegd hebbende gaat het mij niet om het 'zoveel mogelijk te kunnen eten' op een avond, maar dat het eten wel een onderdeel uitmaakt van onze gezellige avond samen. Het is dan verre van prettig om steeds een half uur na het doorgeven van je bestelling in onzekerheid te zitten of het gerecht nog wel gaat komen en dan uiteindelijk toch de bediening hierna te moeten vragen. De manager benadrukte dit gevoel van lang wachten door tot 2 keer toe in de keuken te gaan vragen om ons eten. Onze beleving was verpest en toen we vroegen om onze aanwezigheid in dit restaurant vroegtijdig te eindigen was dat prima als we maar wel even de volledige prijs wilden afrekenen, tenslotte waren wij de enige klagers van alle 100 klanten die allemaal op hun eten zaten te wachten. Het is dus belangrijk dat je begrijpt dat als je op zondagavond in dit restaurant gaat eten, wachten (vooral niet vragen) het grootste onderdeel van je avond zal zijn. Dat is prima hoor maar dan was het prettig geweest als dit vooraf was aangegeven zodat we hier vooraf een afweging in konden maken en niet halverwege de avond waardoor je toch de volledige rekening moet voldoen. Wij kiezen ervoor om niet meer naar dit restaurant te gaan omdat er bij het personeel en eigenaar geen ruimte is voor diversiteit in de klantbeleving.

Datum van bezoek: oktober 2018
1 oktober 2018 beoordeeld

Verwacht geen sterrenrestaurant, maar het is er gezellig en het eten is prima. De bediening is zeer vriendelijk en legt alles goed uit. Vanwege de drukte soms wat langer moeten wachten, maar zelfs dat werd aan het begin van de avond meteen verteld. De tapas zijn wat wisselend van niveau.... zoete aardappelfrietjes zijn geweldig, de spareribs op enkele plekken koud.... O ja... de sangria mag wat pittiger....

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die La Cubanita Heerlen bekeken, bekeken ook

Heerlen, Limburg
Maastricht, Limburg

In La Cubanita Heerlen geweest? Deel je ervaringen!