“Lekker authentiek Italiaans”

Ristorante Enoteca La Passione
Geclassificeerd als nr. 13 van 124 Restaurants in Heerlen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Knus restaurant waar je écht Italiaans krijgt. Het restaurant zit meestal zeer vol wat het gezellig maakt. Je kunt de keuken zien vanaf je tafeltje. Heel goed verzorgde sanitaire voorzieningen en Zeer uitgebreide wijn kaart, vriendelijke bediening en lekker eten. Mijn enige probleem dat ik heb is dat het qua prijscategorie opboxt tegen restaurants die dan weer nét iets fancier en verrassender zijn. Hoe dan ook is dit restaurant een fijne aanwinst voor Heerlen en ik zal zeker terug komen.

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een avondje uit, boor het eerst in Heerlen een Italiaans restaurant bezocht, en het bleek een zeer goede keuze.
Een vriendelijke ontvangst, dat voelt goed!
Op een doordeweekse woensdagavond zit dit kleine restaurant bijna vol!
De verwachtingen zijn hoog, we kiezen voor het dagmenu, een wildmenu, een zeer goede keuze.
Een uitgebreide wijnkaart word ons aangereikt met goede Italiaanse wijnen
Een klein voorafje, een heerlijk stukje forcatia met een heerlijke dressing, daarna een voorgerecht met Tagiatella met hert ragoe, heerlijk.
Hoofdgerecht wildzwijn met kastanje en Italiaanse groente, zalig
Kortom een welkome aanvulling in Heerlen
Ga zo door! Wij komen zeker terug.

11 oktober 2018 beoordeeld

Verrassend hoog niveau. Heerlijke gerechten, open keuken, prettige gastvrouw. Culinaire aanwinst voor de stad Heerlen.

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten echt een aanrader beste Italiaanse keuken in heerlen als je lekker wilt eten zeker hier eens komen eten

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heel lekker en prettig gegeten. Goede producten, goed bereid. Hartelijke bediening. Lekkere wijn. Grappa toe. Het was helemaal af.

Reizigers die Ristorante Enoteca La Passione bekeken, bekeken ook

In Ristorante Enoteca La Passione geweest? Deel je ervaringen!