“Klein restaurant, Groot in gastheerschap”

Ristorante Enoteca La Passione
Geclassificeerd als nr. 13 van 124 Restaurants in Heerlen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een avondje uit, boor het eerst in Heerlen een Italiaans restaurant bezocht, en het bleek een zeer goede keuze.
Een vriendelijke ontvangst, dat voelt goed!
Op een doordeweekse woensdagavond zit dit kleine restaurant bijna vol!
De verwachtingen zijn hoog, we kiezen voor het dagmenu, een wildmenu, een zeer goede keuze.
Een uitgebreide wijnkaart word ons aangereikt met goede Italiaanse wijnen
Een klein voorafje, een heerlijk stukje forcatia met een heerlijke dressing, daarna een voorgerecht met Tagiatella met hert ragoe, heerlijk.
Hoofdgerecht wildzwijn met kastanje en Italiaanse groente, zalig
Kortom een welkome aanvulling in Heerlen
Ga zo door! Wij komen zeker terug.

11 oktober 2018 beoordeeld

Verrassend hoog niveau. Heerlijke gerechten, open keuken, prettige gastvrouw. Culinaire aanwinst voor de stad Heerlen.

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten echt een aanrader beste Italiaanse keuken in heerlen als je lekker wilt eten zeker hier eens komen eten

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heel lekker en prettig gegeten. Goede producten, goed bereid. Hartelijke bediening. Lekkere wijn. Grappa toe. Het was helemaal af.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond heerlijk met z’n tweetjes gegeten. Top ambiance, heerlijke gerechten en hartelijke bediening, kortom een aanrader!!!!

Reizigers die Ristorante Enoteca La Passione bekeken, bekeken ook

In Ristorante Enoteca La Passione geweest? Deel je ervaringen!