“aanwinst voor Heerlen”

Ristorante Enoteca La Passione
Geclassificeerd als nr. 13 van 124 Restaurants in Heerlen
11 oktober 2018 beoordeeld

Verrassend hoog niveau. Heerlijke gerechten, open keuken, prettige gastvrouw. Culinaire aanwinst voor de stad Heerlen.

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten echt een aanrader beste Italiaanse keuken in heerlen als je lekker wilt eten zeker hier eens komen eten

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heel lekker en prettig gegeten. Goede producten, goed bereid. Hartelijke bediening. Lekkere wijn. Grappa toe. Het was helemaal af.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond heerlijk met z’n tweetjes gegeten. Top ambiance, heerlijke gerechten en hartelijke bediening, kortom een aanrader!!!!

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Voor mijn dochtertje werd er een aangepaste saus gemaakt. We hebben hier erg goed gegeten.

Reizigers die Ristorante Enoteca La Passione bekeken, bekeken ook

In Ristorante Enoteca La Passione geweest? Deel je ervaringen!