“La passione”

Ristorante Enoteca La Passione
Geclassificeerd als nr. 13 van 124 Restaurants in Heerlen
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten echt een aanrader beste Italiaanse keuken in heerlen als je lekker wilt eten zeker hier eens komen eten

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heel lekker en prettig gegeten. Goede producten, goed bereid. Hartelijke bediening. Lekkere wijn. Grappa toe. Het was helemaal af.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond heerlijk met z’n tweetjes gegeten. Top ambiance, heerlijke gerechten en hartelijke bediening, kortom een aanrader!!!!

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Voor mijn dochtertje werd er een aangepaste saus gemaakt. We hebben hier erg goed gegeten.

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke avond was dit. 19:15 uur gereserveerd, 23:20 uur liepen we terug naar de auto. De eigenaresse was super aardig. Wist was ze verkocht en kon goed toelichting waarom je wel of niet ergens voor moest kiezen. Goed gevulde borden en een hele fijne sfeer! De buurjongen die boven het restaurant woont, is ook erg gezellig en kan het goed vinden met de eigenaren. Al met al een super goed chille sfeer en we hebben echt fantastisch gegeten. Mijn vriend zei: ik heb nog nooit zo lekker bij een Italiaan gegeten!

Reizigers die Ristorante Enoteca La Passione bekeken, bekeken ook

In Ristorante Enoteca La Passione geweest? Deel je ervaringen!