“Ik zou zo morgen weer daar gaan eten, echt voor herhaling vatbaar. Aanrader.”

Ristorante Enoteca La Passione
Geclassificeerd als nr. 13 van 124 Restaurants in Heerlen
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heel lekker en prettig gegeten. Goede producten, goed bereid. Hartelijke bediening. Lekkere wijn. Grappa toe. Het was helemaal af.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond heerlijk met z’n tweetjes gegeten. Top ambiance, heerlijke gerechten en hartelijke bediening, kortom een aanrader!!!!

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Voor mijn dochtertje werd er een aangepaste saus gemaakt. We hebben hier erg goed gegeten.

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke avond was dit. 19:15 uur gereserveerd, 23:20 uur liepen we terug naar de auto. De eigenaresse was super aardig. Wist was ze verkocht en kon goed toelichting waarom je wel of niet ergens voor moest kiezen. Goed gevulde borden en een hele fijne sfeer! De buurjongen die boven het restaurant woont, is ook erg gezellig en kan het goed vinden met de eigenaren. Al met al een super goed chille sfeer en we hebben echt fantastisch gegeten. Mijn vriend zei: ik heb nog nooit zo lekker bij een Italiaan gegeten!

7 mei 2018 beoordeeld

We aten met vrienden op een vrijdagbavond in het volle restaurant La Passione.
Verse maaltijden, mooi geserveerd, in een gezellige entourage.
Goed glas wijn mag er niet ontbreken, en attente en kundig advies en service.
Gezellige, mooie avond om er met vrienden te delen......

Reizigers die Ristorante Enoteca La Passione bekeken, bekeken ook

In Ristorante Enoteca La Passione geweest? Deel je ervaringen!