“Lekker en verrassend”

Ristorante Enoteca La Passione
Geclassificeerd als nr. 13 van 124 Restaurants in Heerlen
27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant met verrassende variaties. Goed gekookt en goede uitgebreide wijnkaart. Nu meerdere keren gegeten. Alle keren uitstekend

28 maart 2018 beoordeeld

Lekker eten, speciaal was dat de pasta in een Parmezaanse kaas aan tafel werd bereid, heel bijzonder. De gerechten vond ik naar verhouding aan de prijzige kant m.n. vanwege de portie.
Service is super goed, vriendelijk personeel, gezellige sfeer.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als fervente uit-eters zijn we altijd enorm verheugd als er een nieuw restaurant wordt geopend in Parkstad. Let wel: een goed restaurant, niet de zoveelste 'all you can eat meuk'. Dit is echt een top restaurantje, klein en gezellig. De kaart is niet heel groot, maar je kunt er genoeg op vinden. Wat dit restaurant aantrekkelijk maakt; is het steeds wisselende menu buiten de kaart! Heerlijke vis bijvoorbeeld en speciale gerechten; vraag er vooraf naar. Het restaurant wordt gerund door een echtpaar; de echtgenoot is een gepassioneerde Italiaanse chef die fantastisch kan koken. Een absolute aanrader, indien voorradig, is de verse pasta met verse Parmezaan. Hij maakt deze pasta af IN de kaas en schaaft er truffel overheen... heeeeerlijk!!!! Ern must go.ls je van de authentieke Italiaanse keuken houdt. Wel dien je op bepaalde dagen beter vooraf reserveren, ze hebben maar een paar tafeltjes.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Feestje vieren? Ga naar La Passione en laat je verwennen. Wederom heerlijk gegeten. Sfeer uitstekend. Renate en Panto maken het naar je zin. Wederom dank!!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Italiaans restaurant, zoals het hoort. We aten er heerlijke antipasti en prima coquilles met pompoencreme vooraf. Hoofdgerechten zijn ook lekker, maar wat minder onderscheidend en ook wat klein qua portionering. Aan andere tafels zagen we ook goeduitziende pastagerechten en specials langskomen, jammer dat ze deze niet consequent aan iedere tafel uitleggen. Zo ziet de spaghetti bereidt in een grote parmezaanse kaas er heerlijk uit. Deze zullen we wellicht een volgende keer gaan proberen.

Daarbij een mooie wijnkaart met leuke wijnen en een aperitiefkaart (prima! Dat zie je niet vaak). Kortom een prima adres, waar we zeker gaan terugkeren.

Reizigers die Ristorante Enoteca La Passione bekeken, bekeken ook

In Ristorante Enoteca La Passione geweest? Deel je ervaringen!