“Verjaardag”

Ristorante Enoteca La Passione
Geclassificeerd als nr. 13 van 125 Restaurants in Heerlen
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Feestje vieren? Ga naar La Passione en laat je verwennen. Wederom heerlijk gegeten. Sfeer uitstekend. Renate en Panto maken het naar je zin. Wederom dank!!

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Italiaans restaurant, zoals het hoort. We aten er heerlijke antipasti en prima coquilles met pompoencreme vooraf. Hoofdgerechten zijn ook lekker, maar wat minder onderscheidend en ook wat klein qua portionering. Aan andere tafels zagen we ook goeduitziende pastagerechten en specials langskomen, jammer dat ze deze niet consequent aan iedere tafel uitleggen. Zo ziet de spaghetti bereidt in een grote parmezaanse kaas er heerlijk uit. Deze zullen we wellicht een volgende keer gaan proberen.

Daarbij een mooie wijnkaart met leuke wijnen en een aperitiefkaart (prima! Dat zie je niet vaak). Kortom een prima adres, waar we zeker gaan terugkeren.

2 februari 2018 beoordeeld

Je kent het wel! even spontaan de stad in om een hapje te eten. Het was niet echt de bedoeling om hier te belanden, maar het restaurant, waar wij gereserveerd hadden had ons dubbel geboekt. Bij Passione binnen gelopen, bleek dat ze nog 2 tafeltjes vrij hadden. Wij werden hartelijk welkom geheten en de jassen werden voor ons naar de garderobe gebracht. Direkt al viel ons de truffelgeur op Heerlijk, we kregen er trek van.
We kregen de drankenkaart en bestelde twee drankjes. even erna werd de menukaart gebracht.Men kon kiezen uit een verassingsmenu van 3 gangen, van viergangen en a la carte. Wij gingen voor 1 verassingsmenu en 1 a la carte menu. Ik bestelde Bruschetta met Italiaanse ham; mijn vriendin kreeg een carpaccio van gedroogde Italiaanse ham met druppels buffelmozerella en een balsamico dressing. Beide voorgerechten smaakten uitstekend. Naast ons aten ze ravioli en een spagetti met truffelroomsaus. voor dit laatste kwam de kok speciaal uit de keuken om de pasta te voegen in een grote Parmezaanse kaas waardoor deze subtiel smelt en een heerlijke smaak afgeeft. Hierna sneed de chef een behoorlijke portie zwarte truffel over het gerecht heen en voila een geurbelevenis van jewelste. Ik had een kalfsentrecote besteld met een roomsaus van spek en brandy. Dit werd geserveerd op een bedje van ratatouille en ging vergezeld met gebakken dikke stukken aardappel. Mijn vriendin kreeg ook entrecote, maar dan met een rode wijnsaus en champignons. Boh beide gerechten waren me toch lekker! Je zou er zo een tweede portie van kunnen bestellen:-) als toetje koos ik de huisgemaakte Tiramesu en mijn vriendin kreeg een soort van Lava cakeje. Beide nagerechten waren smakelijk opgemaakt en waren voor ons het kersje op de taart. Wij moesten voor dit alles inclusief de drankjes, koffie en een Italiaanse Brandy 89 Euro betalen. Iets meer als we gewend zijn op een doordeweekse dag, maar het was het meer als waard. Dit restaurant is een echte aanrader voor stellen of met kleine groepjes. de bediening is professioneel en bezit de juiste dosis humor. Dt laatste is niet geheel onbelangrijk.

1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat kun je hier toch verschrikkelijk lekker eten. En wat een super toffe bediening ! Dik compliment verdiend. Ik verheug me nu alweer op een volgend etentje bij jullie !

Datum van bezoek: januari 2018
24 januari 2018 beoordeeld

Inmiddels een beetje verslaafd aan het heerlijke eten bij Enoteca.
Vriendelijke bediening en de tafel wordt enkel en alleen voor jou en jouw gezelschap voor de gehele avond gereserveerd.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Ristorante Enoteca La Passione bekeken, bekeken ook

In Ristorante Enoteca La Passione geweest? Deel je ervaringen!