“Wauw”
Beoordeling van Toko Mie & More

Toko Mie & More
Geclassificeerd als nr. 7 van 136 Restaurants in Heerlen
Beschrijving: Gezellige Indonesische Toko, waar u zowel kan genieten van een heerlijke maaltijd en een snackje, als complete takeaway maaltijden of ingredienten voor deze overheerlijke keuken. De eigenaren adviseren u graag over de samen te stellen maaltijden of over het gebruik van de ingredienten. We hopen u vlug te zien. Selamat Makan
25 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk gegroet. Veel keuze uit veel verschillende en originele gerechten. Het eten was daaropvolgend super. Al met al zeker een aanrader. 10/10

Datum van bezoek: januari 2019

19 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede boord vol en vol van smaak en zeer zeker niet duur. Al 2 keer gegeten en beide keren goed. Verwacht niet een super sjiek restaurant maar wel zeer vriendelijk en heerlijk eten. Gewoon lekker en snel.

Datum van bezoek: februari 2019
marcosC9248AT, Eigenaar van Toko Mie & More, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2019

Bedankt voor de complimenten.......... maar vergeet niet, we zijn een toko, een winkel met een eet - en take away service en geen restaurant

13 februari 2019 beoordeeld

We hebben hier al enkele malen eten gehaald en we zijn nog geen enkele keer teleurgesteld. Met name de rendang is errug lekker. Het enige nadeel is dat de bijgeleverde bakken, die je in de magnetron kunt zetten, op een gegeven moment erg dun worden tijdens het opwarmen en dat de saus er doorheen sijpelt.

Datum van bezoek: februari 2019
21 januari 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijke eigenares, prijs kwaliteit perfect, heel veel eten
Betaalbaar een aanrader en je kunt er ook specerijen kopen.
Je kunt ook eten afhalen voor thuis lekker te genieten

Datum van bezoek: januari 2019
15 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten mee naar huis genomen. Lekker eten voor een normale prijs, Indische keuken is de moeite waard

Datum van bezoek: december 2018

In Toko Mie & More geweest? Deel je ervaringen!