“Aangename ontdekking, leuke locatie, aanrader!”
Beoordeling van Hoeve de Geleenhof

Hoeve de Geleenhof
Geclassificeerd als nr. 22 van 136 Restaurants in Heerlen
19 maart 2019 beoordeeld

Heel onverwacht bij Hoeve de Geleenhof terechtgekomen voor een diner op zaterdagavond. Een heel bijzondere locatie, een smaakvol gerenoveerde hoeve gelegen in het groen, net buiten het centrum van Heerlen. Het kader is zeer gezellig en biedt zeker voldoende perspectief voor zowel zomer als winter. De kaart is correct en de keuken ook, naar Nederlandse normen. Wijnkaart oké, de bediening vlot en attent zonder poespas. De zaak trekt ook een leuk publiek dat op zoek is naar gezelligheid en goed tafelen. De prijzen zijn correct, zeker voor wat men krijgt. Wie wat voordeel wil halen kan terugvallen op een uiterst scherp geprijsd menu. Zonder pretentie wordt hier een goede zaak gerund en dat voel je. Een aangename ontdekking, ik kom zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2019

2 januari 2019 beoordeeld

Dankzij een tip van ons hotel reserveerden we lastminute op 30 december. Bij aankomst zie je een imponerende hoeve met sjieke uitstraling. Eenmaal binnen, een warme persoonlijke ontvangst in een gezellige entourage. Een smaakvol diner met een heerlijke Ripasso. Het werd een topafsluiting van het jaar. Als we in de buurt zijn gaan we beslist terug! Dank voor de bijzondere avond!

Datum van bezoek: december 2018
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn ouders, partner en ik kwamen onverwachts bij dit restaurant terecht via ons hotel. De kaart zag er lekker uit, maar door de foto’s hadden we het wat netjes verwacht qua sfeer (en dit wilden wij juist niet...). Na een heerlijke grote, verse carpaccio nam ik de parelhoen, waarbij iedereen van mijn bord zat mee te genieten zo lekker was het. Gewoon, lekker en goed eten! De service was absoluut van hoog niveau; veel persoonlijke aandacht, meedenken met de gasten en vooral een hoop plezier brengen aan tafel. Wij merkten op dat de dame en heer aan het werk een heel goed team waren en erg op elkaar afgestemd waren. Hierdoor verliep de avond soepel.
Kort gezegd: top! Wij komen zeker terug, al moeten we er 3 uur voor rijden!!

Datum van bezoek: december 2018
23 september 2018 beoordeeld

Wij hebben en lekker eten gehad voor een hel redelijk prijs. Vriendelijk bediening. Gezellig ingericht restaurant. Zeker een bezoek waard.

Datum van bezoek: september 2018
1 september 2018 beoordeeld

Bij binnenkomst werden we verwelkomt door een erg hinderlijke etenslucht.
We bestelde het driegangenmenu met roodbaars. Helaas er was geen roodbaars, wel kabeljauw. Vreemd, want de hele menukaart vermeldt geen roodbaars, dus een bewuste inkoop. We wilde vis eten, de forel was geen alternatief, dus maar de kabeljauw genomen, die op een bedje van ondefinieerbare groente lag. Niets bijzonders. De frietjes in het pietluttige kommetje hebben we maar geteld en eerlijk verdeeld. Het voor- en nagerecht was goed. De witte huiswijn was prima, maar met 5,85 euro per zuinig glas voor dit restaurant te duur. Een diner waar we ons meer van hadden voorgesteld. Waren op korte termijn drie keer in de Geleenhof - voorlopig maar even links laten liggen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Hoeve de Geleenhof bekeken, bekeken ook

In Hoeve de Geleenhof geweest? Deel je ervaringen!