Volledig restitueerbaar voor vr 24 mei
Go to your Happy Price
Lol.travel
Harry-int-
Angoulême, Frankrijk

Ook nu weer "aan te raden !"

Beoordeling van Asgard Hotel
4,0 van 5 bollen21 mrt 2024 beoordeeld
Over dit hotel was ik pakweg acht jaar geleden zeer tevreden. En deze keer opnieuw. Kleinschalig, vriendelijk, prima hotelkamers, rustig gelegen en bovendien dichtbij zowel het NS station als het stadscentrum. Kortom, het blijft een aanrader.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
  • Official Hotel Site
6.3 km van Asgard Hotel
Meer hotels in Groningen bekijken
Beoordeeld op 25 juli 2023

Mooi hotel met een zeer gunstige, rustige ligging om Groningen Centrum te bezoeken. Het hotel ligt er heel dichtbij. Alles is gemakkelijk te voet te bereiken. Propere kamers. Minpuntje is wel dat er geen koelkastje of geen flesje water op de kamer staat. Ik verbleef er voor de tweede maal en zal zeker nog terug gaan.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 1 juni 2023

Dit hotel ligt op een goed plek, net buiten het centrum. Ruim opgezet, mooie inrichting maar ook een beetje vergane glorie of nonchalance van de bedrijfsvoering?
Ontvangst aardig, weg naar boven prima maar dan is er een heel mooie binnnentuin waar het personeel een fiets neerzet, in het zich. Aan de zijkant is een overdekt ruimte waar die fiets ook had gekund. Dit staat erg slordig en zo neem je het vak hotellerie niet serieus.
De kamer was prima, vooral he bed was heerlijk. Maar de witte vouwgordijnen waren aan de kleine kant ingemeten waardoor het nu in het voorjaar/zomer de hele tijd licht is in de kamer.
Ook de badkamer leek handig maar dan ligt er een antislipmat opgerold tegen de achterkant van de wastafel waardoor het gebruik niet praktisch is en de voegen in de tegels hadden wat schimmelplekken.
Kortom: best aardig hotel, ligging en bed fantastisch, prijs-kwaliteit twijfelachtig. Helaas zijn dit de prijzen-kwaliteit in Nederland.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 19 juni 2022 via mobiele applicatie

Basic hotel. Vriendelijke ontvangst. Zeer net. Prima ligging om het centrum van Groningen te verkennen. Alles op loopafstand. E-bike verhuur achter de hoek.
We misten wel een flesje water op de kamer. Wel mogelijkheid tot het zetten van koffie of thee.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 15 juni 2022 via mobiele applicatie

Voor het werk een paar nachten in Groningen gezeten. Op loopafstand van het station een lekker rustig hotel ook weer op loopafstand van de stad. Goede, schone ruime kamer. Standaard ontbijt en vriendelijke bediening. Goed om vanuit te vertrekken

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer verbleven we in dit fijne hotel. Het hotel zit in een oud postkantoor uit de jaren 30. Mooi verbouwd met behoud van originele details. Inrichting is verder minimalistisch en slim. Kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Jonge medewerkers, allemaal even vriendelijk. Ligging is vlakbij centrum. Parkeergelegenheid voor hotelgasten dichtbij (wel vooraf reserveren).

Datum van verblijf: augustus 2021