“Heerlijk! ”
Beoordeling van Xo

Xo
Geclassificeerd als nr. 25 van 413 Restaurants in Groningen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben echt heerlijk gegeten bij XO.
Heel smaakvol en verrassend. Het wijnarrangement was uitstekend in combinatie met de gerechten. Zeker een aanrader!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was uitstekend. Een onondekte parel in Groningen. Het 5 gangen menu was hoogstaand. Verder leuke bediening en dat alles tegen een laag tarief. Klasse!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vijfgangenmenu gegeten, een echte aanrader! Mooi en modern ingericht, vriendelijke bediening. Leuk!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onder het mom van, weer eens een ander restaurant proberen (en niet altijd dezelfde) zijn we hier gaan eten. Wat opviel is dat het voor vrijdagavond niet druk was, zou dit met het eten de bediening te maken hebben?
Een ding weet ik zeker, niets van dat alles! We hadden gekozen voor 5-gangen menu met 3-gangen wijnmenu. De bediening verstaat haar vak goed, erg vriendelijk en behulpzaam, flexibel. En gerechten een combinatie van zeer smaakvolle ingrediënten; heerlijk! Hoog op smaak (alle gerechten in balans), mooie garing met verse producten. Alle borden gingen leeg. En dat alles voor maar 30€ pp (15€ voor 3 gangen wijn).
Verder gezellige ambiance, niet druk maar gaf niet want straks kunnen we hier niet meer eten omdat iedereen dit pareltje heeft gevonden.

En terras is ook gespot, binnenplaatsje...

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm lekker, prachtig opgemaakte borden, apartere smaken, knus buiten zitten en dat alles voor een soepel prijsje. Stiekem wil ik dit niet delen, aangezien dit pareltje dan door iedereen wordt ontdekt.

Bedank K. V

Reizigers die Xo bekeken, bekeken ook

Groningen, Groningen

Groningen, Groningen

In Xo geweest? Deel je ervaringen!