“Even gelunched en twee biertjes gedronken”
Beoordeling van Wadapartja

Wadapartja
Geclassificeerd als nr. 28 van 395 Restaurants in Groningen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even samen met gezelschap een biertje gedronken en gelunched. Smaakte erg goed, leuk concept en zeer gastvrij personeel. (Klein foutje, verkeerde biertje, ipv vedett blond kreeg ik een White, maar smaakte prima overigens)

Margreet M, Eigenaar van Wadapartja, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Hey Ruben, dankjewel voor deze mooie beoordeling! Nog fijner dat de white wel lekker was;-) We hopen jou en je gezelschap snel weer te zien.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige cappuccino. Gastvrijheid in top. De inrichting is gezellig en sfeervol. "Alles" wat er is, is te koop.
Al bij het eerste bezoek voel je je thuis. Prachtige Lunchkaarten. Zeker een aanbeveling waard!
Wij komen, als we in Nederland/Groningen verblijven, regelmatig op de koffie!

Margreet M, Eigenaar van Wadapartja, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Oh wat lief!!! Tot snel! Groetjes van een blij team

22 mei 2018 beoordeeld

Een lekker aigenlieks (eigenwijs) restaurant met een kort maar krachtige diner kaart. Het eten wordt bereid in de open keuken en is vers en ook niet te weinig. Het interieur is vintage en deels te koop. Het enige minpuntje is dat als het druk is het wel wat rumoerig is.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vriendin hier gelunched. Leuke luchtige ongedwongen sfeer. Leuke gerechten op de kleine lunchkaart. Zelf een hamburger gehad welke goed smaakte. Mijn vriendin een zeer goed aangeklede salade met grote diversiteit aan ingredienten. Prijs kwaliteit is top

Margreet M, Eigenaar van Wadapartja, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 mei 2018

Bedankt voor deze fijne beoordeling!

18 maart 2018 beoordeeld

Wat is Wadspartja toch een leuke zaak.

Als je hier voorbij loopt wordt je bijna uitgenodigd om naar binnen te gaan. Zeer leuk interieur en vriendelijk personeel. De prijzen van de drankjes en bijvoorbeeld fijne broodjes zijn ook vriendelijk. Aanrader.

Reizigers die Wadapartja bekeken, bekeken ook

In Wadapartja geweest? Deel je ervaringen!